5/26/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(1)~重遊夢想地

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有    

2011五月中,6日4夜與老公重遊馬爾代夫.....點會估到當年honeymoon的地方,11年後是我們用來忘記不斷小產悲痛的地方....11年前又點諗到我要受這般折磨.....my blog friends應該知道原本我planned去"毛裡求斯 Mauritius"但思前想後都是揀返"馬爾代夫 Maldives"....因我倆經歷呢三年的小產折磨後,「頂唔順啦」!醫生說陽光海灘會令人忘記傷痛....Well! it works, really works!.....而馬爾代夫就是天堂海灘....乾脆重返馬爾代夫吧!
昨天posted咗啲相上facebook,有啲朋友回應話「俾你哋幸福曬死」.....唉,佢哋又點知為咩我哋要重遊馬爾代夫.....佢哋又點知我倆心底內有幾悲痛....佢哋又點知我和老公互相扶持因為要彌補心裡一個大空洞呢!on the other hand....知道我「身世」的朋友見到我們面上relax笑容都登我倆安心.....老老實實說要忘記悲痛又點可以一兩次旅行達到,但今次Maldives遊起碼做到「咩都唔理,對自己好啲,享受生活先! 」so to all of my friendssss,放心吧,我倆心情好了,新生活一步一步走,我倆重新開始!
Ok ok....don't talk about my misery....let's share my nice experience in mid-May 2011 Maldives.五月剛是所有馬爾代夫resort減價的low season開始,雨季六月才到,所以五月到馬爾代夫是一個不錯的時間。雖然如此,天有不測之風雲,我上機前看到weather forecast是驟雨多雲,心裡很不高興!但到步5天只下了兩小時雨(仲要是黃昏雨),沒絲毫影響,其他時間又熱又曬!太好了!
大家都知馬爾代夫係一島一resort,十多年前,當時我們劇團的事業剛出頭,揀了價錢大眾化的Kurumba Maldives(1998)及 Paradise Island Resort(2000),2011年我倆揀了距離首都Male遠些,要搭水上飛機的 Conrad Maldives Rangali Island,而所有香港到馬爾代夫的都是夜航班,其實第一天和最尾一天都在機上渡過!踏出Male'機場熱辣辣天氣令我興奮,碼頭海水在夜間也是清澈見底,Unbelievable!
seaplane不能夜間航行,在機場稍等後先入住一晚Traders Male' Hotel,是Shangri-la Group翌朝轉搭seaplane入島。而Conrad是Hilton Group,在水上飛機場有自家 Conrad Lounge,可以豪歎再上seaplane
 
 島上設施、環境、Coral Reef、房間超靚....Conrad Maldives餐廳價目超貴但味道一般,雖然氣氛超好.....個個島的resort都應該貴,獨市生意嘛!我和其他島上住遊客閒談,無論亞洲人白種人大家都二口同聲話貴!
我們入住了兩種房間:沙灘屋Beach Villa及水上屋Spa Water Villa......無得彈!!!水上屋Spa Water Villa享受兩步跳落海的感覺,海水中睇日落!太美!
沙灘屋Beach Villa享受一行出Villa就是白綿綿幼沙,朝朝躺在幼沙曬太陽,在Beach Villa225前一帶浮潛(最美Coral Reef的地方),看看岸邊baby shark游來游去....
每朝都見到不少baby shark在馬爾代夫沙灘邊出現,好靚,鰭係橙黃色。起初有啲驚,共實佢哋驚我哋多啲,真係與鯊共游!......仲有靚珊瑚的海底世界.....blog more at 浮潛篇

沒有留言:

發佈留言