5/31/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(5)~房間篇 Spa Water Villa的日落

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

第一晚入住
Conrad Beach Villa,接著兩晚入住 Spa Water Villa,係我好想好想入住的水上屋!踏入房間我已興奮到爆,不停嗌:嘩!嘩!嘩!my god...my god...my god,可想像到我有幾興奮!我都好想同my blog friendssss 分享草芧屋頂
水上屋樂趣....

上一篇blog提到Conrad提昇了我們 from Superior Water Villa to Spa Water Villa,分別應該係面積大些及有個私人spa房。前者74 m² 後者150 m²,空間感大一倍。Superior water villa沿岸建,Spa Water Villa伸延出海百幾米而建,更加有與世隔絕的感覺。你話我們被upgraded係咪開心到暈!
Conrad map見所有沙灘屋在主島,所有不同型的水上屋在細島那邊。主島端是Spa Retreat,我倆入住的411Spa Water Villa亦在此。一條長長木棧道分開單數及雙數房號的Spa Water Villa,雙數房號可在露台睇日出,單數房號睇日落。我超級愛看日落,所以我request要Sun Set side。出發前爬文找到floor plan有用資料,放在這一起分享。
這是通往我們房間的木棧道。白天行感覺好relax好"渡假feel",兩邊很淺水但時常見到比較大條的baby shark出現。我和老公朝朝游早水前都坐在棧道邊看魚。但晚間行就好驚,因燈光暗海風又大,怕吹落海,又諗起早上見到的鯊魚,驚跌落水俾佢咬!好低B!哈哈哈!
後邊就Spa中心,好貴,有coupon都要US85做普通1hr-message(係再plus10%service charge再plus3.5%tax),而且晚9時收工,大白天梗係出海玩,吃完晚飯Spa Centre就收工......所以我倆沒有試過按摩。反正房裡有Jacuzzi....hummm我個人覺得可以慳返,除非唔好彩下雨,冇得浮潛咪玩吓spa囉,好彩我不用考慮這活動
This is our spa water villa!我入到房開心到暈,Island Host 想介紹間房我都話「唔洗啦,Let us enjoy ourselves!」老實說,由房間到餐廳主活動中心地方(即係不同餐廳Reception, Business Centre, Dive Centre, Water Sports Centre, Pool, Fitness Centre....係好遠,第一次散步式行了我們20分鐘,所以叫Buggy係明智之舉!

 

 
 一入大門有個偏廳,長長sofa,檯上每天送上水果(係兩粒,做樣多過送俾你食)

偏廳落地玻璃見到對面雙數房號的villa,坐這裡可感受到日出陽光。但我就梗係走出海灘睇啦........木窗簾(係wooden blind)是電動的,不過升降有點慢。

我個人認為寫字檯及屋內燈光偏暗,可能他們不想太影響環境吧!偏廳、寫字檯及mini-bar再入就是睡床.....和Beach Villa一樣,Conrad Maldives Resort的床和枕頭只是可接受的舒適程度,但像我在 "Beach Villa篇"講:「當你浮潛游水一整天,真係什麼床都5秒瞓著!」

床兩邊的玻璃門也可打開,成間villa打通晒,吹著微微海風,聽到海浪聲,臥在床上,舒服到叫救命!另一張相是由露台望入睡房的view。

跟住同大家分享浴室.....超大bath-tub仲配有浴鹽(但我同老公講日日游水,海鹽咪仲天然),又是另一種感覺,在beach Villa的戶外浴室就可以曬住大陽沖涼,在water villa就可以望住汪洋大海沖涼,感覺好 free!

浴室內望出外就是無邊無際的海洋,露台連接浴室,游完水行上木梯可直入浴室。

看看這.....我應該要稱呢個area做dressing room才是最貼切!睡房穿過一對玻璃門就是這area,bathrobe後邊就是剛才介紹的向海浴室!一樣是雙洗手台,廁所、衣櫃也在此.....實在太大啦,太 luxurious嘅享受!不過就算冇upgrade,我入住原訂嘅superior water villa我都一樣係咁開心!

"dressing room"再通過一條小木走廊就是private spa room。小木走廊狹縫見到清澈見底的海洋,我仲見到有幾隻大蟹在木樁上爬!

當然我們沒有叫到 in room message,一來太貴二來想玩盡陽光吧!我浮在海中睇珊瑚和不同海底世界已經好滿足.....不過.....點都要用吓呢張床,所以我做在5分鐘「揼骨妹」哈哈哈哈...

Spa房內的超級頭頂冷氣,bedroom那邊係收藏在屋頂中,只見ceiling fan,設計意念唔錯喎,希望guests覺得自己遠離城市。房內仲有呢個「醫腰波波」,4x字頭嘅城市冇咩邊個腰骨唔痛,我和老公stretch咗一陣,腰骨都好啲!仲有mini-gym kit在房內,but no thanksssss,我浮潛了一天,手臂和大腿都攰到自己識叫救命!

呢個view就穿透幾個area看到睡房了!老公拍了條"紀錄片"給my blog friends睇,go to bottom....一齊感受這個令人興奮不已的spa water villa!水上屋toiletries用Molton Brown,沙灘屋用Acca Kappa,香味我喜歡後者,前者陣陣的海洋味我也喜歡。again, 洗頭水及護髮素唔掂,在冇時冇刻落海水的trip,一日沖幾十次涼,洗完頭唔夠潤。

水上屋&沙灘屋都有香薰、一隻唔太好聽嘅CD、complimentary 咖啡和樽裝水、綿拖鞋、裝出海的用具的游水袋、草蓆拖鞋....等等。

ipod 只係提供條cable,而不是ipod dock。free Wifi都係每間房一個,search到自己房號獨享!

這就是hea hea hea程度100分的露台!仲有個露天Jacuzzi!
 一齊感受這個令人興奮不已的spa water villa

游完水,我倆在 sun loungers飲咖啡,睇一陣書,曬太陽,過一陣又再跳落水,跟住又重覆過....真係優哉悠哉!

露台景!我知道除了water villa是沒有jacuzzi,所有Conrad水上屋都有jacuzzi的,對面是Conrad的細島,即係其他類型水上屋的地方(大細島由一條500米的木棧道連接,在"環境篇"再介紹)。我們認識了另一對入住superior water villa的夫婦,他們說villa幾步就見珊瑚,什至太淺水被珊瑚割傷。Spa Water Villa這邊要游一段路程才見到珊瑚,看下圖,白色地方是幼沙暗色地方是珊瑚,要游200米左右,有蛙鞋5分鐘就游到,水深都有4、5尺,淺水已見到很有趣的水底生態!我唔敢再游出啲(圖中深藍色部份),看顏色就知道深水,如果strong swimmer可以游過去細島那邊

Jacuzzi是凍水,陽光下用,望著大海,超級享受!晚上有埋lighting更加浪漫,但夜晚海風有點強勁,用Jacuzzi有點冷。可能Spa water Villa是伸延出海而建,冇嘢擋風呱!?

從這個木梯走下去可以直通大海,早上潮退時水深只到第2級,潮漲可到第6級!不過最高水位都只到我頸!安全水域!
海水清澈見底,一群群大魚又唔怕人,在我倆身旁游來游去。有一天我們在這水域被一條超大魔鬼魚嚇倒 好搞笑,在"浮潛篇"才與大家分享。

木梯旁還備有花灑,游水後上來可以先沖掉腳上的沙,放便啊!在這邊少啲珊瑚,比較玩浮床,但這邊水流比沙灘那邊急,我怕唔知沖咗去邊,叫老公用長長尼龍繩綁起浮床,咁就唔怕飄出大海啦!係咪好醒呢?!.....這天淨係玩"浮床飄浮"都玩咗成粒鐘,仲來出發觀賞珊瑚,for me,6天4夜trip有啲唔夠玩。

我們的水上渡假屋啊!曬燶都冇所謂啦,最緊要能忘掉憂傷!開開心心!

 
入住水上屋的第一個黃昏,我乖乖坐在露台看日落,看著天色轉變真令人說不出話

好靚.....
太靚.....
我在沙巴blog提及過,我好鐘意海灘,陽光或日落的海灘也鐘意,每當看著日落的海灘,我便想起童時父母好難得的帶我和弟妹去海灘游水直至日落。所以每逢遇到日落+海灘,成為我破碎童年的健全記憶。
方位問題,不能浸住jacuzzi or 臥在sun lounger看日落,但這麼近距離看日落也令人感動。
反而坐在大口看日落的角度更準確,或者訂最尾的419就應該可以在jacuzzi 中看日落
應該在細島的部份superior & deluxe water villa可以在jacuzzi中看日落,不過Spa Water Villa私穩度較高,每間屋都距十多廿米,細島villas相隔距離較近,各有得失吧!
仲有12歲以下是不能入住Spa Water Villa,同樣地細島那邊有Quite Zone只給"大人"享受泳池及海灘。我幾喜歡呢個安排,與其他resort不同,只顧有kids zone,係咪照顧到不同人嘅需要呢!


沒有留言:

發佈留言