5/11/2011

台北遊2011(3)@Shopping篇+誠品書店

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 
我覺得台北消費與香港差不多,不過有些東西的確比香港平一截,書本就是其中一樣!對於我這類唔太識睇簡體的戲劇人,到台灣真係一大樂事!英文中文的戲劇書包 羅萬有,不過戲劇理論居多,劇本不太多而且多屬classic,要找contempory劇本都是New York Samuel French......不過若要找翻譯劇本或當地劇本就不太多。我和老公今次首遊台北spent得最多時間的地方應是誠品書店了。4日行程未能夠時間逛逛其他書店,下次吧!
我在誠品書店的戲劇 corner...........
誠品書店感覺好似香港圖書館,而且24小時.....太好啦.....太有文化啦.....我倆到步首晚就黐咗喺誠品旗艦店(MRT市政府站).....因我倆入住的W就在旁,太夜也不怕。
24小時,但到步才知道唔係層層或間間24小時,誠品旗艦店一般22:00 close,好彩戲劇section 晚上12:00 close!真正24小時的誠品書店只有敦化店(MRT忠孝敦化站),但只有一層是24hrs,那層是賣書,戲劇section也在內,其實第二晚我和 老公吃完晚飯後又黐咗喺誠品.....
誠品書店設有很多bench給讀者悠然自得的reading,太少人隨隨便便坐在地上睇書....we love it.....just love it....香港書店啊!學一半也好好啦!
每間誠品書店都有coffee shop亦有free WiFi提供.....逛得攰飲咖啡充電,if 間間香港書店都係咁......就好啦!!!!!
太多choices.....太好啦.....好多戲劇書.......又平又多....第一晚已買了兩大袋.....跟住又再買,結果上飛機check in 時過磅!!!!
我唔係買太多手信,因為香港其實都有好多台灣嘢賣,但呢隻豬肉紙真係重點要買。太好食,我一個人食晒一盒!哈哈哈!我朋友指定我幫襯江記華隆 (大同區迪化街1311號,MRT民權西路站轉的士10分鐘左右,好似TWD 70-80)
間舖8:00 close,條街似西環參茸海味街,我們約 7:30到,好多舖都收工,靜"""",有啲驚,我叫的士司機等等,費事買完嘢搵唔到的士就弊家伙!
其實可以訂亦有「宅配服務」(台灣速遞)到酒店,好似另加幾十蚊(HK$),但要事先fax,身為遊客,親身去見識下好啲!........豬肉紙超好味!一大包TWD270 (HK$80)...原來阿蘇都讚,唔怪得咁紅啦!

另一樣好食snack同大家分享是這「雞蛋布丁」聽講為港也有同款,不過味道一樣嗎?一盒9個在三越basement有得買,好似TWD198 (HK$50)用蛋殼裝布丁好有趣,而且唔太甜,又有蛋味....我個人就幾鍾意啦,不過攞返香港......hand-carry都嫌煩。

雖然不是 shopping遊,但買書、豬肉紙.....搞到要老公買多個喼裝嘢返香港

my other article on 《台北遊2011 

沒有留言:

發佈留言