5/09/2011

台北遊2011(2)@W Taipei

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

首次台北自遊行,先要計劃入住邊間酒店,朋友介紹我住晶華,不過43晚長榮航空Package要五千幾六多元,人人都話台灣遊很平(當然一分錢一分貨),想找多一些options,摷摷下見W Taipei於二月新開張,旅行社也有介紹君品酒店,但我不太喜歡其裝修太古典,W chic, stylish and elegant (好啱我,好襯我!哈哈)。既然$$相差不遠,連機場稅及其他費43晚是四千幾五千,那就揀間新落成的去試試,我有時怕住太有歷史的酒在店,怕埋撞鬼!
我們包車從桃園機場到 W Taipei只是40分鐘左右,到酒店剛剛啱時間check in,沿途見滿山白桐花,司機說白桐花只開兩星期,我們碰啱花期啊!
Hotel 果然玩 chic設計,有不少 so-called藝術品,酒店基本desgin wood & metalic theme.....我個人唔太欣賞。unlike other hotels,一踏入門口不是 reception,要搭lift10/F才是。地下亦連接另一日本百貨公司。
地下到10/Flift玩「迷幻 lighting」效果,OKOK啦!
 
這是 Reception,稱「Whatever.....我唔識 comment!!!
我個人認為Whatever的小姐的待客禮貌有待改善,雖然他們有禮貌但"高斗",因check in時,沒安排大床 給我們,那位小姐第一句話 it's not confirmed有就有冇就冇!My God五星級酒店待客之道不能是這樣吧!我當然不滿,我問她取comment sheet,竟然當聽唔到 (OK....我國語不好,我係用英文講的)連房內也沒有comment sheet....我諗W唔太value guest-comments吧!其他部門的 attendence都基本上service.....

聽講開張以來成為台灣人擺酒熱點,我倆到步那期間將近一對台灣明星(i don't know who)在這裡擺酒,搞到lobby一點也不寧靜,我不太喜歡呢。在10/F的「Whatever」也是 Web-bar,好多台北潮人晚晚在飲酒,我倆每晚回酒店都嘈到好似去了蘭桂坊!唉,有點過份熱鬧,搞到連 hse-guest都不能在晚上泳池邊 relax囉!
10/F泳池稱「Wet」,係就係靚,但到步那幾天的天氣比較涼,enjoy不來!而且亦有blog friends提過泳池比餐廳包圍,落水一點也不寫意,couldn’t agree more~
泳池夜景比日景靚
整體上,我唔覺 W Taipei 特別好,好在誠品總店在旁、新光三越也在旁....買完書shopping完,唔洗行咁遠.... 
泳池有個 barsuppose邊暢泳邊在此舒舒舒服服relax,不過冇開放!
洗手間及池邊Bar都用很多天然松木做設,大自然feel又發出陣陣香木味,是我唯一喜歡。
泳池邊沒changing room,只得一個洗手間。不方便啊!這是泳池邊沖身,用天然素材來設計,OK!不過我覺得泳池被餐廳包圍,而且有很多很多人周圍逛周圍映相,在這泳池游水唔得自在。
酒店餐廳,叫「Kitchen Table」,台灣那麼多地道美食,我倆沒bother在此嘗試,不過黃色的主調令我想起蘇梅的 Six Senses Hideaway
Kitchen Table」戶外.....

我們在這裡 online flight check inBusiness Centre,基本上酒店所有public area都有 free WiFi,唔明點解房裡沒有,若在房內上網要收HK$148,痴線!我們做完flight check inprintboarding pass,這裡的attendence都非常helpful

進入客房.......可能Lobby地方太open,為保障guests,要上各層房間一定要用匙咭才可按制,好似好安全.....但張匙咭成日 .....唔單只我們,不少in-hse guests都成日出出入入去「Whatever」整匙咭.....唉!
我倆入住Wonderful Room ,是標準房,有463呎,聽講是全世界W Hotel之最,唔知喎,未去過其他W,不過今次試過後,because of the bad attitude of those attendance at the reception,我諗我不會再入住W了。無論如何,在城市中酒店房,W房間係spacious的。


在找酒店過程,W用舒適睡床作賣點!入住幾晚果然係好舒服,張床褥軟得來又夠硬去承托,Very Good!我老公對床褥超閹尖,佢都話W Taipei的床褥非常得。
日夜感覺好唔同

景觀不錯,這邊見到市政廳、三越,另一邊房間應該見到101

my other article on 《台北遊2011

沒有留言:

發佈留言