5/29/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(3)~Conrad Lounge+水上飛機篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

夜間到馬爾代夫只感受到晚上海風,stayed一晚在Traders Male' Hotel,6點左右起床,透過房窗見日出已興奮到不得了,立即標起身食完早餐就check out。坐快艇回Male' Airport轉seaplane。這裡是昨睌影相的Main Jetty,日夜影好唔同。Conrad員工非常有禮貌又殷勤,基本上我倆落艇周圍影相睇風景(so are every tourists),Conraders已將行李轉送到 Conrad counter,一句都冇催我們
在Male' Airport的Conrad Counter(#49),其他出名的 resort也有counter在這裡,例如 Banyan Tree、W、Angsana、Anatara等等,一列排開,昨晚出Arrival Gate就見,所以就算落機冇resort人來迎接,自行走到 resort counter也很方便。
Conrader 帶我們到機場的 seaplane check-in counter。基本上Conrad人員推晒行李、做埋checkin,我倆連counter都冇行近過。後面那位超有禮貌Conrader正幫我們checking in啦!Conrader 給我們 seaplane boarding pass....嘩!好認真啊,不過呢張boarding pass從未用過,基本上Conrader認人冇須show pass,上機亦係自由坐唔跟位。
check in完成就在旁坐坐,周圍影相,等車嚟載我倆到Conrad Lounge等上機....有 free Wifi...我在這裡試試Wifi,OK喎......仲發現....原諒我stupid原來iphone在外地一上網係自動轉變到當地時間0架!!
 早上7時的Male' Airport
等了一陣,就有架Conrad專車載我倆和另一對white couple,大家都是入 Conard Rangali的。我見到有一些van仔(trans maldivian應該係水上飛機公司)都係載遊客到seaplane deck。我們坐的是4人車,車程不用5分鐘就到Conrad Lounge,亦即係seaplane deck。其實仲係喺Male' Airport範圍。
到啦!我見到G/F是上機及大眾候機室,二樓就是Hilton Group候機室,Conrad lounge是其中。我唔知其他 resort有冇呢種Lounge,不過如果你唔揀departure前遊首都Male',揀一間有seaplane lounge的 resort係好有用的....看blog尾你就知....
踏入Conrad Lounge立即有人送上cool towel及好好味的提子汁,我第一個感覺係...洗唔洗咁大呀!!!!!走廊連接有兩邊廳,每邊廳都有兩個羽毛球場咁大....有啲過份!當天只有5對couple使用,係咪好extravagant(真係唔用呢個字都唔得)!
在室內可看著seaplane升降,也可在這吸煙走廊看到,不過起飛好嘈。

雖則話Conrad Lounge有早餐,但只係「可接受」的choice,所以我都建議my blog friends在之前hotel先吃過早餐比較好。但這裡 coffee & cheese cake就 highly recommend!有趣糖棒,放在咖啡中慢慢溶,不過溶晒杯咖啡就太甜,可以試試新嘢啊!
在Conrad Lounge的椅好舒服,陽光斜照好正,亦有電腦、free Wifi、refreshement、什麼汽水、果汁、冰水也任取!未入島已感 Relax in Luxury啦!(Conrad Maldives係咁樣宣傳)
呢度有15分鐘 free message!要試試呀!手勢一般但可接受。之前我提過若你唔揀departure前遊首都Male',stay在這 Conrad Lounge是不錯選擇.....
離開全是夜機(Malaysia Airlines是22:45、Singapore Airlines仲夜啲)就算 Conrad 給我們 late check-out到4:00,都要catch最後一班5:00seaplane,25分鐘機程飛到Male'計返時間只是4:30(Conrad time行快Maldives time一小時),要捱6小時.....我倆上次已遊過首都,其實2小時就遊完,好細。要在機場唔太舒適的等候區捱,我寧願付錢stay在Conrad Lounge嘞!但Lounge收6:00,若要他們extend就要額外付US80(每人),包一餐dinner buffet,味道都OK。我們depart那天只有我倆和另一對英國夫婦,每人用一邊廳,兩對人做晒成層lounge,睇下書,又可以在網上先airline check-in,可以最後一分鐘先過關,好過周圍hang around,都唔錯!
等齊人就 on board啦,上機前Conrader派 ear-plug(水上飛機超嘈)和叫你在雪櫃任攞飲品,有凍咖啡、汽水、果汁、冰水,我只取了一支冰水。
載我們到Conrad Rangali Island的seaplane....出發前爬文啲blog友都話水上飛機超嘈,但我覺係take-off時有些嘈,慢慢習慣,亦冇帶ear-plug。
機艙好細,可以載十多人左右。亦有點焗,但我倆坐第一行有把風扇"兜頭吹",就OK啲。雖是25分航程,都有雜誌....無聊扮鯊魚....哈哈哈
起飛啦!你睇吓個機司causal到.....赤腳揸飛機!
第一次咁近距離見到飛機頭!揀第一行坐幾好喎,睇埋機司揸飛機!
好快就到mid-air,首先見到首都Male'.....跟住見到不少環礁和其他resorts(一島一resort)
 突然見到一個圓形彩虹,好有趣!I guess 應該係水上機影響形成! Well...it's beautiful!
路途上見到不少這類Atoll(係環狀珊瑚礁意思),當地人話Atoll取自馬爾代夫話Atolu。指一群小島環繞著一個lagoon(潟湖),呢張相喺中心凹陷的地方就是lagoon。
我對各地文化及地理都好有興趣,好想知Atoll點形成,在 Seascape Escape 找到些資料,放埋喺度同有興趣的blog friends分享分享:

(1)地球內部處於高溫和高壓狀態,當上覆岩層發生破裂或地殼背斜褶皺升起 時,地下熾熱 岩漿噴出地表,形成火山島。(2)分布在大洋中的珊瑚礁,剛開始形成時,只分布在島嶼的陸地周圍,也就裙礁。(3)陸地逐漸下沉或海水上升,珊瑚為了維持正常生長,不斷向上擴展成珊瑚群聚,最後甚 至突出海面形成珊瑚礁。由於珊瑚礁外圍的水流循環較佳,使得 面向海流的區域珊瑚生長茂盛,珊瑚礁增長較快;而背對海流的 區域珊瑚生長較差,珊瑚礁形成較緩慢,如此長期發展再加上島 嶼陸地緩慢下沉,漸漸的就會在外緣的珊瑚礁和陸地之間形成潟 湖,而珊瑚礁就由裙礁逐漸發展為堡礁。(4)陸地完全淹沒於海水中,珊瑚礁逐漸形成一個環狀結構,再持續 增長中央為潟湖,這就是環礁了。
到啦!到我倆入住的 Conrad Rangali Island啦,這些是我們入住的水上屋了!Conrad佔兩個島仔(佢哋叫大島做Main Island細島叫做Rangali Island),一條500M木棧道連結,Water villa全在細島那邊,我們入住的Beach Villa及Spa Water Villa在Main Island。
Landing啦!用landing個字好似唔適當,因 land不在地,在水上.....好興奮!老實說,上次到馬爾代夫都是乘快艇入resort,所以就算夜晚落機就可以當晚即轉speed boat入島,冇須住一晚Male'。我就是想試試 seaplane所以揀這類 resort.....試過了....下次都係揀返speed boat入島吧!
不過Seaplane唯一好玩,是可俯瞰印度洋上的環狀珊瑚礁(Atoll)!好靚!到啦!下一篇blog同大家分享我倆入住的沙灘屋及水上屋......exciting!!!!
 
my other articles on Maldives 2011 




沒有留言:

發佈留言