5/30/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(4)~房間篇 Beach Villa & 幼白沙灘

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

前三篇blog都未正式入島,已令我有晒"Lost Paradise"感覺,終於到達Conrad Maldives Rangali Island啦!一落seaplane,猛烈陽光、藍藍海水、萬里無雲的天空令我興奮到嗌了出來!因為睇天色估到一兩天應該唔落雨!好開心因一直擔心「五月雨季馬爾代」,now nothing to worry about! Let's have fun啦!

我興奮之際就有位可愛的 Island Host Windy迎接我們。呢方面Conrad真係做得好好,他們盡可能派與你同語言的Island Host照顧你,令你渡假到好似喺homeland咁!surprising的是她懂廣東話,在島上的4天基本上book什麼、問什麼、安排什麼call她便可,電話號碼得4個number極易記,感覺就好似有個personal attendent服侍你!(too bad我冇同Windy影相留念,我倆離開那天佢day-off)....Anyway,我在"環境篇"再詳談....let me blog Beach Villa與大家分享.....這是Beach Villa室內....


我個人認為在馬爾代夫resorts(任何一間)都要分別入住兩款房間:沙灘屋和水上屋,beach villa通常平過water villa,強烈建議要試晒兩款房間,感覺真係好唔同,兩種感覺都好正正正正!我揀了一晚beach villa+兩晚superior water villa,仲upgraded我們到spa water villa.....更正!開心到暈!呢張Conrad Map指了我們房間位置,最左是我倆入住411 Spa Water Villa,最右是我倆入住207Beach Villa(兩款房都在Main Island)
我下篇blog再講Spa Water Villa啦。Conrad有兩種沙灘屋:Beach Villa & Deluxe Beach Villa,Deluxe有個私人泳池在屋內,我認為到馬爾代夫梗係游海灘,而且Deluxe價錢仲貴過Water Villa,無謂花呢筆錢。OK....Island Host由seaplane dock一路帶著我們步入房間,一邊四周介紹,種滿花草樹木,非常大自然氣色啊!穿過這條小徑就是我們入住的beach villa207。
 
每間villa都有郵箱,每晚島上有什麼節目都有leaflet放在郵箱,Island Host幫我們了安排什麼,片刻就會有封信remind你,Ohhh...feels like home! 
踏入大門仍然是non-aircond我疼意,好大自然!到Bedroom位置才有冷氣。大門旁是mini pantry,只有水和啡咖是complimentary。呢隻Nespresso啡咖機好易操作,顏色分strong程度,好精緻又好玩! 
一唔夠水飲,立即call my island host安排,太陽油都未搽完,水就送到房間,太有效率的service!呢個玻璃水樽幾靚,Spa Water Villa用膠樽,有啲唔環保啊!臨轉房忘記攞個水樽留念
Bath tub和shower也是露天的,令我感覺置身大自然,出發前爬文有blogger話嫌沖涼冇privacy,親身體驗後我唔同意,真係有人爬牆偷睇你咩!多餘!我個人就係喜歡呢種太陽曬住沖涼的感覺....feels like shower-in-jungle,呢個感覺water-villa就冇啦!各有各唔同感受 
Beach villa toiletries用Acca Kappa,水上屋用Molton Brown,香味我喜歡前者,後者亦有陣陣海洋味。不過洗頭水及護髮素唔掂,在冇時冇刻落海水的trip,一日沖幾十次涼,洗完頭唔夠潤。
 
Look Look....太陽曬住沖涼啊!感覺好正!同時有overhead & hand-held shower! 
 
View from bathroom to bedroom...雙洗手台前方是小噴水池池的courtyard......所有玻璃門都可以打開,成間villa打通晒!Bedroom那邊的大玻璃也可以全部打開,木窗簾(係wooden blind)是電動的,不過升降有點慢。房內的空調有設定若有一個門沒關好,冷氣會自動停止運轉,很好的省電裝置 。
 
連接bathroom和bedroom就是這有小噴水池的courtyard(露天)和走廊(屋內)....但fountain未見過它噴水....哈哈哈!!!
  
Bed....OK舒服啦,但枕頭麻麻地,但當你浮潛游水一整天,真係什麼床都5秒瞓著!.....Oh yes, Conrad free Wifi係每間房一個,search到自已房號獨享,抵讚!所以又穩定又快!仲有啊...Conrad住客都可以免費借 fin, goggle, life jacket的,基本上無須帶任何snorkeling 用品。不過我覺得goggle我都係用自己嘅衛生啲。Beach Villa房間裡冇救生衣的,要到 Dive Centre借,water villa房間裡已有救生衣。
bedroom行出就是有茅草蓋頂的露台,茅草感覺好重要,給人熱帶的大自然感覺,生長在香港城市的我,少見而已。露台行多十步穿過草叢,就是幼白細沙的超靚沙灘,現在寫blog重溫都仲記得那種由樹蔭沙路行出猛烈陽光下一遍白色"撐"眼沙灘的感覺....I love it!
 
我在網上找在Conrad guest room的floor plan及資料,放埋喺度同大家分享


This is it......the beach I'm talking about....係咪超靚!
每間beach villa出面都有sun loungers,安排唔錯,木做lounger太重,多年前我入住的resort係膠 loungers,搬出海邊坐,半浮半沉好舒服。island host Windy介紹 beach villa225對出的一片海域是"snorkeling best area"....係真,house reef係最靚的,好多住客都在那裡snorkeling("浮潛篇"再詳談)....真係好靚!
在我入住的beach villa直游出去的珊瑚都已經好靚,coral reef遲些再講,同大家先分享水清沙幼的沙灘
海水清澈到透明,泳池水般!有朋友未到過馬爾代夫說泰國、馬來西亞的海水也很清,但要到水清沙幼地方要再搭船出外島,馬爾代夫毋須了,幾步腳從房間跳落海就是這麼清,真正優悠!魚魚身邊同游,再游出啲,水深唔過胸就見美麗珊瑚....真係值得一生去一次!
超靚海灘!!!暗色地方就是珊瑚啦!唔洗游20-30米"路程"就見到靚珊瑚和好多好多好多魚!!!!水深都唔過我個胸!
海水超浮,放鬆就浮在海上....就係咁浮下浮下又曬燶.....我已經半個鐘補太陽油啦......第一天忘記穿仲Tee先浮潛,曬到背隻好痛。第二天醒目啲穿件衫保護!
啲沙真係沙幼,very soft & white !!! 
人面對陽光海灘,真係什麼傷心擔心也忘記 
在馬爾代夫,每天就是游水、潛水&潛水.....見到呢隻寄居蟹睇佢行睇咗一陣....真係可從香港"停不了步伐"停一停
真係好熱,這朝是早上8時在右,都未落水,行行海灘已成頭大汗!去到熱帶渡假地方,我真係疼意出身汗的感覺。我倆已晒到變咗紅色!哈哈哈哈!
老公剛剪好條片share俾大家分享....here we go...Conrad Beach Villa2011 (http://youtu.be/V8c3C8DtaKw)




my other articles on Maldives 2011



沒有留言:

發佈留言