11/11/2011

上月為<愛上>增肥做Ida現要努力減肥

2011愛上愛上誰人的新娘 Ida
2007反面情侶Jackie

 
上月《愛上愛上誰人的新娘》增肥做 Ida,演完啦,現要努力減肥!增肥永遠易過減肥!現在每天控制食量,每天要跑步一小時,再到Physical做"機"減肥。好攰,好辛苦,好似返工咁,每晚雙腳 ache like hell.....但一要成功!我太肥啦!反正我也要準備下個production《反面情侶續集》,個角色都要瘦,早d減好過到時排戲先減,仲慘!

 《反面情侶 1》是2007 Jan, 我和老公同台演出的華文戲劇節節目,5年前我都是增肥做《爺爺與情人的Era,跟住用一個月時間由130磅減到108磅上台做《反面情侶 1》。5年後,好似deja vu咁,又似勁增肥後減。Perhaps that's actress' life!但5年前我36歲,新陳代謝都快d啦......如今減有d吃力。so wish me luck to succeed!

其實我最想減到呢個款,呢個是2007July《生活在他方》造形,after the show就第一次有咗BB,之後幾年又有又小產,令身體調節不來,食嘢令人開心,就不斷食,搞到水腫肥胖.....now time comes....真係要減減....唔係放棄懷孕念頭....係唔想重拾on track生活.....no matter上天想我能做媽媽與否,不能再live in the past.....live in the present & for the future....第一步,以呢張相做目標!





3 則留言:

  1. 加油呀!可能當你身體各樣都回覆最佳狀態時,小寶寶就會出現呢!

    回覆刪除
  2. 加油! 堅信自己, 心想就會有!

    回覆刪除