6/05/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(8)~餐廳篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有


所有馬爾代夫 resorts內都是用美金,所以在島上用餐都幾貴,以前我到過的兩間 resort一日三餐包晒在團費,雖然話buffet,但當你每餐都見同一款食物(不是像HK buffet咁多choice),可以說是無啖好食。我諗今次既然再揀得馬爾代夫豪,唔爭在啦,無謂玩到好似細個中學旅行咁,right?!.....最近我和朋友share馬爾代夫之遊,有一則笑話真令想同大家分享,我朋友表弟到馬爾代夫honeymoon,為求慳錢,他們午晚兩餐匿喺房食杯麵,食足成個trip!救命....我覺得他們不應揀馬爾代夫吧,太辛苦啦!旅行啊!
唔想餐餐buffet陰影下,我在眾多馬爾代夫 resortsConrad亦是因為我知道島上有9間餐廳咁多,仲有specials例如Private Beach Dining(超貴連價錢都唔問island host),逢星期六晚 Lobster & Champagne(US230一位)in-room Dining(點餐計,都OK)Conrad MaldivesBBHB、FBBB(Bed & Breakfast)基本上package一定包早餐buffetHB(Half Board)包早晚兩餐,每人每天HK$720FB(Full Board)包早午晚三餐,冇考慮過所以冇問價錢,都在島上最大間餐廳Atoll Marketbuffet,若到時唔想食buffet,若改到另一間餐廳用餐,可七折。

有咁多choice冇理由餐餐食buffet!最衰係要訂package時決定,冇得到時先決定,好彩冇貪方便訂HBFB,雖然貴咗,但a la carte'由自己控制budget....我就任性咗啲,食豪咗,最尾結賬共6餐差不多US1000.....my blog friendsss我試過後....其實可以慳啲,至少慳返Ithaa水底餐廳那US300........現在和大家share我在Conrad Maldives用餐的看法。 先講早餐。早餐(7-11am)可在Main IslandAtoll Market,草芧屋頂那裡是室內座位和擺放食物區,都是鋪滿軟綿綿白沙,當然戶外用餐面對海洋,感覺好啲!
這是在Atoll Market戶外用餐區對出的景,早餐算多choice,一般西式早餐選擇都有,仲有粥、點心食,不過燒賣唔掂(都係中國人整嘅點心長勝)overall OK好食。咖啡、茶、果汁不斷奉上!仲有成枝冰水可以俾你攞走,不過房間有足夠水供應,冇須攞。

如果不是細島維修Vilu Restaurant暫關閉,亦可以在Vilu吃早餐,出發前爬文見到那邊清悠點,少啲住客到那吃早餐,因為少啲food choice。我入住期就在Manhdoo Restaurant代替,真係少好多choicebuffet檯上只有些salad、麵包、凍食,熱食就自行點餐.....雖然清悠,但Atoll Market都不是逼滿人,所以幾天早餐我倆也在Atoll Market吃。反而我倆在Manhdoo Restaurant吃了一次午及晚餐,OK喎!我最喜歡的餐廳,因為這是「健怡」餐廳,食物分量剛剛好。
Manhdoo Restaurant是水上餐廳設計,環境清悠,海風好爽!

餐廳有Dress Code係smart causal,那天我們穿泳衣,waiter好禮貌地叫我們著條shorts,所以我們跑回villa換,好彩Manhdoo Restaurant就在Spa Water Villa區。

這裡menu分五行,air–energizing,earth–nourishing,fire–detoxifying,water–relaxing,plant–fortifying。嘩!好Zen....名啫....冇用o架....哈哈哈!Lunch & Dinner menu一樣。我倆叫咗份串燒雞配薑茶、雞胸肉意大利飯、仲有個Three Salad,我覺得好好味!呢一餐用咗US90左右....比起在香港飲食係貴咗啲,在Rangali Island算平得嚟滿足啦!
份量少價錢都平啲,我和老公都覺得份量足多,反正食得太飽不適游水
Conrad安排5-6pm在Manhdoo Restaurant免費下午茶buffet及Vilu Bar有杯免費cocktail時間(得一杯cocktail仔)。出發前爬文見下午茶是在Rangali Bar亦很多食物,仲以為可以晏啲食個brunch(反正早餐包咗)+tea buffet就OK,但我入住期,tea buffet完全不同,看圖下就是tea buffet的食物檯,只有sandwiches, biscuits,pastries都冇!飲料只是冰水、不同茶包及咖啡,同房間provide的一樣!唓!失望!所以我倆食過餐tea buffet都don't bother啦!我從香港帶了包soft baked brownies,坦白說,在水上屋露台,著住泳衣臥在sun lounger邊曬太陽、邊食餅飲咖啡,仲舒服過專程跑到這裡吃tea buffet!
Rangali Restaurant亦是價錢比較冇咁貴,但分量多。同Atoll Market一樣,在Pool旁,有鋪滿軟綿綿白沙的室內座位和面對海洋的戶外餐區,我當然揀戶外!感覺好啲我都喜歡呢間餐廳,lunch, tea, dinner都可以在此享用!我倆入期時碰啱Friday, Saturday, Sunday nite show,有表演睇添。

我倆第一日late lunch在Rangali Restaurant享用,我倆叫咗個club sandwich配超多french fries和pizza,好大份的似都係US80左右!太飽要瞌瞌!我覺得想吃飽啲又比較平啲晚餐,可試試Rangali restaurant啊!

我們有一晚在Sunset Grill吃晚餐,係a la carta',我們吃了差不多US200,set dinner仲貴,好似每人US190!當然係fine dinning所以咁貴。唔食唔錯喎,好食又低過Ithaa。
不過同是面對海洋用餐,我覺得Rangali Restaurant食物已非常滿足!可能我對食冇咩高要求呱!食氣氛對我重要啲....不過氛氛超好,每對夫婦可佔有整個deck(雖然有兩張檯),入座後亦把玻璃門關上,好private呀!所以如果在Conrad Maldives至少揀一浪漫餐,我會揀Sunset Grill。
日間Sunset Grill清楚見到每個deck啦,這裡通往昂貴Ithaa Undersea Restaurant,有reservation先可進入,啍!唔鍾意!
送一杯house tomato soup及好好味麵包,有3種dressing,但我忘記了是什麼醬。鹽都有4類,魚、肉、菜都用唔同鹽,waiter好有耐性解釋啊! 
我倆order了cheese salad、周打魚湯及蘑菇湯做Appetizer,不過早知送house tomato soup及好好味麵包.....真係連salad & soup都唔叫,太多啦,又可以慳返!不過可能係東方人胃口比較細而已。
老公主菜叫了一客king prawn,已經好似龍蝦咁大隻,想像唔到逢六晚US230一位、任食Lobster & Champagne的龍蝦會有幾大隻!我就叫咗spring chicken & vegetable,主菜跟埋大大碗飯和薯蓉,份量大多,那晚餐"食唔晒"仲有啲過飽添......我倆7pm入座剛sunset,好靚,但10pm就關門,我嫌有少少急 
這是Atoll Market的Buffet Dinner,if HB or FB住客餐餐在這裡用餐,我倆度度試吓,第一晚在這吃buffet。都唔平呀,計埋service & tax要US215(二人),所以FB收HK760低啲,但又其實拉上補不一餐貴一餐平,可能差不多,至少我有多點自由去邊度食都得! 

有日式壽司,意式pizza、印度咖喱薄餅、美式肉、salad、中式飯麵菜都有,of course有生果、dessert、雪糕.....hummmm不過only我個人意見,食一餐係OK嘅,晚晚咁食就唔好啦

在Atoll Market用餐時,與其他不同,冰水係免費,所以盡可叫。BTW,其實燈光好暗,係攝影效果!

最後和大家分享Ithaa Undersea Restaurant啦!它現時世界上唯一間全玻璃外牆的海底餐廳,但上幾星期看雜誌好似開多了一間海底餐廳,但忘記which resort。

由高望下的日夜Ithaa 


Ithaa入口有一個休息lounge,廚房亦在上層(即地下),入內要除鞋的,waiter帶我們通過一條黑暗的木旋轉梯就進入心臟地帶!

一步入Ithaa這間現時世界上唯一間於海底 5 米下、全玻璃外牆的海底餐廳,first feeling是咁細!像一個半圓形的玻璃走廊,只有六張餐桌,不過無論坐在邊張或任何一個角落,都可以看見珊瑚和魚魚。我好想見到manta ray & sharks游過....但遇不上了!

waiter叫我們戴上太陽眼鏡,陽光從海面折射好刺眼,用餐時戴上太陽眼鏡,才能欣賞到海底世界。

Ittha的11:00 cocktail時間(US55)、午餐(US190左右)、晚餐(好似US350左右)....係好貴,在香港可以食到好豪啦!比網上menu價錢加了價!Conrad給我們US100 coupon,又想試下咁出名嘅海底餐廳,咁就booked咗午餐,晚餐實在afford不來!service+tax+beverage埋單要US350左右,除了錢,我覺得只可以set lunch or set dinner,一係魚一係牛,冇得揀唔好囉,而且我倆都覺得其他餐廳仲好味,但份desert朱古力蛋糕就我老公唔太鍾意食朱古力都話好食!


Really lots of fishes...but not manta rays & sharkssss!不過老公即時同我講今朝我哋浮潛咪一樣見到同景,做咩俾幾百蚊美金呢?! Yes, I thought so tooooo!

Ittha的11:00 cocktail時間、午餐、晚餐都要預先訂位,但我個人認為午餐3-course-meal得兩粒鐘,晚餐5-course-meal得三粒鐘食係太急,旅行用餐往往都是慢慢享受啊!旅行又不用趕working,享受時間、享受氣氛享受 every moments,所以我最怕跟旅行團。

Ittha只有酒類 beverages,要飲果汁都有,他們從Atoll Market攞過嚟,不過5-10分鐘就有!


我覺得上菜速度太快,一道菜吃完立即上第二度菜,less relaxing。赤腳在楓木地板上,人在5米海底中,都係有種experience。

Ittha的11:00 cocktail時間 (一杯cocktail要US55!)、午餐(US190左右)、晚餐(好似US350左右)....係好貴,在香港可以食到好豪啦!比網上menu價錢加了價!Conrad給我們US100 coupon,又想試下咁出名嘅海底餐廳,咁就booked咗午餐,晚餐實在afford不來!service+tax+beverage埋單要US350左右,除了錢,我覺得只可以set lunch or set dinner,一係魚一係牛,冇得揀唔好囉,而且我倆都覺得其他餐廳仲好味,但dessert是一份 chocolate mousse就我老公唔太鍾意食朱古力都話好食! 

Conrad Maldives Restaurant 後記:
有一樣我不太喜歡是所有晚餐要預先 make reservation,island host第一天問我倆dinner plan,我感覺唔夠free囉,反正每間餐廳大把位,做咩要訂位唔可以walk-in喎!在島上和其他住客chit-chat時,大家也有同感!我建議上Conrad Maldives網,先download各餐廳menu,在飛機反正冇嘢做咪睇吓啲menu,因為Conrad每一間餐廳的waiters都幾心急serve,坐低片刻、同老公傾吓計、欣賞餐廳四周,我都未開始睇menu就過嚟are you ready to order.....我索性叫多杯波羅汁(因我和老公都唔飲酒)叫佢俾時間我慢慢諗!


my other articles on Maldives 2011

3 則留言:

  1. Hello 我下星期同family都係會入住Conrad Maldives 睇左你個blog,得益不少!不過我想請問下由male去traders male hotel 的speed boat 近male機場嗎?幾錢一位?因為唔知要帶幾多美金好!同埋因為我地唔係package所以無包speed boat/seaplane ......
    另外,浮潛用品酒店有無免費借ga?

    回覆刪除
  2. speed boat from Male to Trader Hotel好快 5-10mins, 我不知幾錢, my package 包咗.

    Seaplane好貴, it's like US500 round trip, 但Conrad應包....dont' worry, they take credit card

    Have a nice trip

    回覆刪除