6/02/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(6)~環境設施篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 

揀馬爾代夫resort真的不易,計劃去或去過馬爾代夫的朋友應有同感,太多選擇,亦太多好選擇,我諗過全包宴的Club Med、又諗日日送message的Banyan Tree、又選擇過剛新開張的Six Senses Lammu、仲有Constance、Anantara、W......價錢有平有貴,有些 resort新,有些嫌它舊,爬文爬到我都驚,所以結果我follow 我第一個選擇,唔揀咁多啦:Conrad Maldives Rangali Island,因為可能是它擁有馬爾代夫唯一水底餐廳(現好似再不是了)....但試過這間Ithaa水底餐廳,有啲唔抵玩(在"餐廳篇"再談),第二個原因揀Conrad係要坐seaplane,第三個原因揀Conrad是它夠大,萬一落雨都有其他non-water-activities呀嘛,到處亂走亂逛,不至於無聊,可能被上次蘇梅雨嚇壞了!.....好彩!冇落雨亦冇揀錯resort!前幾篇blog都未同大家分享酒店嘅四周環境及設施,係因為我覺得玩陽光海灘的trip房間好重要,stay在房間時間比較長,唔同sight-seeing trip。

我倆落機後,猛烈陽光令我興奮到嗌了出來!我興奮之際就有位可愛的 Island Host Windy迎接我們,亦上冰毛巾和冰水消暑(其實飛機那支水都未飲完),每一位房客都有自己專屬的Island Host,surprising的是她懂廣東話,令你渡假到好似喺homeland咁!在島上的4天她真的照顧周到!


Conrad  Maldives分為兩個島,兩島中間由一條500米的木棧道相連,seaplane dock就停在棧道的中間,飛機起降噪音就不會吵到guests啦。若不是入住期間部份區域維修,有Dhonis多尼船規律在兩個島間往返。我們只好坐buggy
白天走走這木棧道好舒服,夜晚有點暗。Island host說夜晚在橋上照燈落海會見到魔鬼魚和鯊魚的。

見到單車,立即興奮地問我們 island Host 是否有單車租.....她說:「嗯....係員工用」我頓時收聲!so embrassing

那一夜是「十五」,晚飯後散步,見到圓圓月亮照在停泊seaplane上.......好靚呀! 
這是Conrad Maldives鳥瞰圖,當然不是我影,是每人都派的一本pocket map,佔地很廣,所有的設施和餐廳大都集中在大島,我倆入住Beach Villa & Spa Water Villa在大島,細島是其他不同款色的Water villas和最貴的Sunset Water Villas。我倆入住期間竟然做維修工程,設在細島那邊很多Water Villas、Sunset Water Villas、Vilu餐廳、招牌Overhead Water Spa也關閉。我出發前emailed他們,requested early check in 及 late check out表示碰上維修工程的失望,他們遲覆令我不滿,再通email後,便自動upgraded我們入住Spa Water Villa!......都是我bonus喎!
下機後往左走是大島的 reception。我們在Conrad Lounge時已做了check-in手續,所以Island Host帶我們直接入房間。

這是酒店的reception又叫做Island Host Desk。
特別的是地上舖滿軟綿綿的白沙,這裡亦是從villa到餐廳及泳池的通道,當guests走亂了白沙,立即有專人來整理,搞到我一點唔好意思。

這是Reception對出一處休息區,我倆有時想沾沾人氣,午餐後都會坐這兒涼海風、瞓晏覺....taking a nap....

這個Water villa的模型,原來是郵筒,房間有一兩張明信片送給我們的,島上商店也有得賣。郵筒就在reception郵票旁,原本在房間裡已寫好一張靚靚postcard想寄俾我弟弟,次次忘記攞嚟寄,最後連張postcard都唔知玩咗去邊!對唔住呀弟弟!

這是木棧道起點(即係Main Jetty),500米其實有點遠,通常住細島guests都會叫buggy載一程。我倆行了全程棧道到細島"sight-seeing"後......寧願等buggy回大島!腳軟!

如果不是維修期,在Main Jetty會有Dhonis來往大細島,下圖是馬爾代夫傳統多尼船,等船就在Main Jetty等..........老公刻意在黃昏拍攝Dhonis,表示嘆惜冇得坐!
Conrad Maldives 好多地方影相都好靚,我覺得取景最靚Main Jetty和Water Sports Centre前方的椰樹是最靚
呢個椰樹位於是Rangali Bar & Resturant對出 (我比較喜歡的餐廳,"餐廳篇"再詳談) 
好難擺到同姿勢呀!冇刻意呀,我倆也沒察覺,睇相才發現!又幾有趣喎,給大家分享 

基本上,在main island這邊以main Jetty為中心,向左走是Reception、Business Centre、Water Sports Centre、泳池、看海景Fitness Centre、所有餐廳所在。向右走是Shops、Relaxation Lounge、圖書室、借snorkeling用具及安排出海潛水的Dive Centre、網球場、診所、員工宿社、所以沙灘屋、及行到尾端(即係我倆入住Spa Water Villa所在的地區)的Spa Retreat和健怡餐廳Mandhoo Resterant,再次放Conrad map在此,島太大了.....不過要走足全島(兩個島)都用不著一粒鐘!
先帶大家向左走:這是Water Sports Centre,有好多唔同水上活動是免費的,風帆、腳踏船、水上電單車、bottom glass船、香蕉船.....





泳池是 infinity pool,在泳池游水像伸延出大海一樣 ,下午時有不少住客在這休息  

sun loungers全部都半浸在水中,我幾鍾意呢個設計

泳池可見到Sunset Grill餐廳

我倆也在泳池hea、游水、睇書、曬太陽、午睡,有不少住客也在這玩,片刻便有人遞上生果和冰水。

老公話一定要俾呢張相大家睇:Kindle真係在猛烈陽光下都唔反光!島上不時見到大蝙蝠、蜥蜴、鵝


返轉頭向右走吧。在Reception的2/F這是Business Centre,要用匙咭才可進入。我在這裡上網airlines check in,print份boarding pass按制搞掂,方便!裡面亦有咖啡、冰水、汽水 self-served的。亦有大電視和舒適sofa!冇咩人入business centre,所以變相獨享!哈哈哈   






 
這棟是小型Shopping Mall,有3間店,一間賣高級珠寶,一間賣衣服及泳裝,一間賣當地特產(明信片、銀飾、木雕)我覺得Island Hopping到小魚村的木雕靚啲,價錢都是差不多貴,遊客嘛,梗要俾錢人洗。細島也有一間小小禮品店。
Shopping Mall樓上是 relaxation lounge,我們check out後在這等seaplane,空間感好好,但有點焗,海風吹不到,所以我都是回reception對出的休息處坐。 


Library是有冷氣、電腦、有DVD可以借、好大張又深又闊sofa,我見到有些guests在這午睡呢!




通過Shopping Mall楝樓便進入villas,兩邊種滿花草樹木的path通往各個beach villas 

島上有很多吊床,在吊床涼海風都幾正啊!那朝吃早餐時,見到一對父母搖搖床般與BB玩,好溫馨! 
這是Dive Centre,門前樹木生長形態好有"藝術氣質",似雕刻多啲,對嗎?

Dive Centre裡有些有關海洋、魚、珊瑚、海龜的書本,本本是oversize大圖片書,好好睇,亦不停播ocean life的紀錄片,好似睇Discovery Channel咁。我們在這裡借fin和浮床打氣。救生衣好似要到Fitness Centre的運動中心借,我冇借到所以唔sure。Water Villa內已有life-jacket提供。

每一天到有這張highlights派到房中,是提醒我們有什麼節目,可以join什麼tour,邊間餐廳有特別推介......想揹樽diving、坐船出海 night fishing、出海sunrise snorkeling, 到不同地點snorkeling safari、去其他島island hopping、出海睇海豚lucky dolphin trip、到無人小島過老賓遜picnic on deserted island.....有仲好多節目,所有要收費,我一個都冇joined,在house reef浮潛巳滿足了。book所有outdoor activities都在Dive Centre做,不過call island host幫你搞掂晒!
 我倆入住Spa Water Villa後,路途比較遠,都會叫Buggy的,有時都要等10分鐘

細島我倆沒有explored很深入,因大部份地方關閉維修。只到過Quiet Zone的沙灘邊坐坐。Quiet Zone是不淮兒童入內,令這區更加清優,但這邊泳池好細,十張八張sun loungers全occupied (島上少見)我亦冇影相留念,免得騷擾別人。 


By the way,呢對蓆拖鞋幾靚啊!Beach Villa只有綿質室內拖鞋提供,Water Villa兩款拖鞋也有。但係可以問island host攞呀!幾靚,不過"人字帶"好易斷,我老公第一天已整爛咗一隻,不過立即call island host片刻又送對新蓆拖鞋來!Good Service啊!  
Conrad Maldives環境設施篇就到此為止啦,我相信其他島都好靚,Conrad勝在大大大!同island host chit-chat她說島上full house可以cater300名住客,而員工有500人,可想而知service會幾體貼。不過我又唔見有咁多人,出發前找資料,住過Conrad的人都話就算房間full晒都唔會遇到人群,我也體驗到這點。又真係唔錯,永遠覺得所以設施等你and only you去用!聽講馬爾地夫全國最高點不超過2公尺,是全世界最平坦的國家,11年前首次到Maldives時已有專家估計50年後,海平面上升,馬爾地夫就會消失了,那麼硯在是計40年?我想不會吧,馬政府點都諗計,我們環保救救地球的話,世界上很多自然遺產都等著我們去走走!
my other articles on Maldives 2011

沒有留言:

發佈留言