5/28/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(2)~Male機場篇,Traders Male Hotel

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有    

所有香港到馬爾代夫的都是夜航班,arrival & departure都是夜機,too bad,所以其實第一天和最尾一天都在機上渡過!我的6天trip其實得4天玩!我訂位時只得 Malaysia Airlines 和 Singapore Airlines去馬爾代夫,聽講現在有直航6.5小時到步 I'm not sure。我在 Sun & Sea買 package的,可能不是最平,在Rangali島上認識了另一對夫婦,他們說Agonda訂是最平的。我怕煩,旅行社package安排晒啦!

下午2:45MA航班由香港搭四小時左右到Kuala Lumpur,這程比較舒服,坐位寬啲!嘩,第二程機由Kuala Lumpur 到 Male(約三小時多)好辛苦,係細機,得三十多行每邊三張坐位的機艙,你話係咪窄!
 吉隆坡機場的冷氣超凍,好彩帶件外套.....在KLIA要等兩小時多才可轉機,又冇咩好行,只可以上網、食嘢。我個人認為Malaysia Airlines飛機餐超難食,所以寧願自費食嘢先至上機。
踏出Male機場熱辣辣天氣令我興奮,但相機鏡頭全是霞氣,可想像機倉泠氣與Male天氣的差別。Male機場好細,落機後行數十步就到Immigration啦!11年後重遊的第一個感覺係....啊,他們"upgraded"啦....點解?因11年前Immigration係冇冷氣!哈哈哈!
到步大約當地晚10點,我個錶係差不多零晨1點啦,等緊過關,較錶先!馬爾代夫時間慢香港三小時,而入到 Conrad Rangali Island用daylight savings time,他們有自己的 Conrad Time,馬爾代夫時間較快一小時,令到Sun Rise & Sun Set都在7:00,像夏令時間般,日光時間更多。
這裡就是Maldives在首都Male的Arrival海關,比香港當然細,不過通常渡假勝方Immigration都係細, so is馬爾代夫。而Departure那邊就比較大。
 
 得一條行李輸送帶,不過很快就取得行李,再過X-Ray就正式踏足馬爾代夫啦。一出gate就有Conrad員工接我們,令人好放心。
這是機場有蓋等候區,冇冷氣!正!Feel the heat!
到步時是當地10:00左右了,碼頭海水在夜間也是清晰見底,Unbelievable!

Conrad Maldives位於南亞里環礁(South Air Atoll),距離Male'機場約95公里,交通上必須搭乘seaplane前往,飛行時間約30分鐘左右。水上飛機夜間不飛,我們乘Malaysian Airlines抵達時已夜,要先stay一晚在Male' Trader Hotel,明早再搭水上飛機入島。雖然天氣熱,但微微的sea breeze令人舒服!
我們乘10分鐘快艇就到Traders Male Hotel
落艇後感覺好似我們的長洲,應該說是平靜的長洲。這是我們stay一晚的Traders Male Hotel,它屬Shangri-La Group,所以設施不錯,不過我早知,揀間再平啲,反正瞓幾個鐘,明早6:30就check out。我買package時包呢間Traders,唔知淨價幾多。 
Traders Male Hotel 的 lobby,當晚都有啲人入住,check-in都逐個逐個嚟,要啲時間,既然渡假,"take-our-time"囉!慢慢等囉!過程送上mini-coke或mini-sprite、冰水等等。
當晚都有啲人入住,香港人得我倆和另一對couple,大家都是stay一晚,明早轉seaplane但大家入住resort不同。大家morning call都是5、6點!換句話說,只係stay幾個鐘就走啦,出發前爬文見到別人入住的房間又有點兒難受,所以...其實....只要酒店neat & tidy都揀得過,可以在這步驟慳點錢,後來在島上認識了另一對夫婦,他們說Male Airport Hotel都接受到喎。
 
 This' our room....setting有啲似上次我倆入住 HK Meridien CyperPort。我覺得間房好舒適亦好乾淨。 
搞完Check in入到房差不多11:00,肚餓....天台Azure開到11:30,急急腳走上天台Azure叫份三文治,旁邊泳池超細,我諗decoration多過實用!
雖然稍後到Conrad Lounge也有嘢食...但my blog friendssss,那裡只是 refreshment (but those cheese cakes are very good),入到 Conrad雖仍是早餐時段,但若想吃早餐,呢餐係另計的。所以在 Traders 吃 breakfast buffet也不錯,而且這buffet有點也不苟且啊!連中國粥也有....我就係蠢咗,晨咁早食唔落,又以為Conrad Lounge也有早餐,只係飲杯奶茶就起程了!
Check out時,那位 attendent 好有禮貌,談話中知道我們上次在沙巴都要入住Shangri-La,仲俾張form我們填做Shangri-La member,好似係計points之類有用。.......好啦!出發啦.....坐 seaplane入 resort啦!

my other articles on Maldives 2011

沒有留言:

發佈留言