6/03/2011

馬爾代夫Conrad Maldives2011(7)~浮潛篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

我喜歡海又怕海,世界好多地方潛水都好靚,不過要從房間一出、毋須再坐船出外島就有靚珊瑚睇,唔揀馬爾代夫都唔知揀邊。上幾篇blog和大家分享馬爾代夫清澈見底的海水,現和大家分享浮潛樂.....在Conrad Maldives每天上下午都浮潛,看暗色的地方便是珊瑚所在,超易見到,當然越游得遠珊瑚和魚品種更靚。
 


在我們入住Beach Villa 207對出海域建了一個堤壩,特別給小朋友一個signal,堤壩後更深水,不過水位都唔過我頸,堤壩後有大大珊瑚礁和小丑魚啊!但這海域珊瑚不是一大片,是獨立大大個,所以游游下都可以踏沙企起身也不會整爛珊瑚,比較適合小朋友。
看看,真的又淺水又清澈就見到珊瑚和魚魚
不過始終近岸,所以有顏色的珊瑚都是紫色而已,要看五顏緣色的珊瑚都是出海,Conrad有個叫 Snorkeling Safari 帶你去三個熱門徒手浮潛地點,但那些地點有十幾廿米水深&有時好大浪....我又不是strong swimmer....我驚所以冇join呢類trip。

Island Host介紹我們Beach Villa 225對出一片海域的house reef是最靚的珊瑚礁所在,所以我們走到這裡下水,亦有不少住客在這裡浮潛。真係好靚的珊瑚!


在這裡一起浮潛,很快熟落。我倆在島上認識了一對中國新婚夫婦孔先生太太(孔先生是在深圳做生意的香港人,每天吃早餐都交流島上所見所聞),亦認識了幾對美國和英國夫婦....

 你話係咪似喺水族館隔住塊玻璃影相呀!Noooooo呀!我倆真係在水底影的啊!
在Beach Villa225對出一片海域的house reef是一大片連鎖性的珊瑚,所以有時潛在它們上面有點驚,因淺水,驚我踼水時整爛珊瑚,又驚被珊瑚割傷,後來發現珊瑚與珊瑚間有條path,跟條path潛安心啲!
呢條片想俾大家睇....only25秒,大家睇下好淺水都有好大片靚珊瑚!係老公拍,我冇咁叻!

在這裡一起浮潛,很快熟落。我倆在島上認識了一對中國新婚夫婦孔先生太太(孔先生是在深圳做生意的香港人,每天吃早餐都交流島上所見所聞),亦認識了幾對美國和英國夫婦....


面對咁大個海,得我和老公兩個游有種 too deserted 感覺,所以遇上多幾個住客,但又不像香港般擠逼,一起浮潛幾開心呀!那天真的玩得很高!


海參呀!好似屎.......那天,潛潛吓就會有人嗌,big fish over here....coming over.....beautiful coral over there....thank you, going over there.....好開心呀!就係咁游來游去、潛來潛去、上岸休息曬吓太陽就過了三四粒鐘!

 我們遇上這條超大珊瑚魚,差不多有兩三尺呀!有牙的!它在吃珊瑚吃十多分鐘內!




另一對英國夫婦是strong swimmers,他們一直游出海,回來和我們說見到更靚珊瑚、同大鯊魚同游、又摸海龜.....我羨慕,但冇咁大膽 chase shark!我和老公老每朝在沙灘邊見baby sharks已經好happy!
相影得唔大清楚,呢隻鯊魚鰭是燈紅色及黃色,好靚!
近距離接觸 Baby sharks!原來佢驚我多過我驚佢!

在Main Jetty有更多 baby sharks游來游去,仲見到它們吃魚仔.....有條片又俾大家睇睇 

仲有一件趣事,入住Spa Water Villa那天立即跳落水,一直向Coral Reef方向前游,游游下見到水底處有條類似海草東西飄飄吓,仲有好多沙產起,再游近啲,原本條海草係隻超大魔鬼魚尾,個身有張摺檯咁大,嚇到一時心駑同老公立即掉頭走!現在回想,驚咩呢!影張相呀嘛!好難得戲水見巨大水底生物啊!我老公游回villa木梯係咁笑係咁笑,笑大家太低B啦!
 
後記:
my blog friendssss,從香港帶些餅(我帶了brownies因我喜歡朱古力),面對陽光靚海灘好難resist唔成日snorkeling或游水,所以好快肚餓,又要老遠跑到餐廳,餐廳係不可穿泳衣,又要換衫,倒不如在沙灘邊吃些餅......不過千奇唔好咁傻帶杯麵呀!(在"飲食篇"解話)


(You're listening to Drama Gallery's Production小鳥 music, composed by 馬永齡)


沒有留言:

發佈留言