5/14/2011

台北遊2011(6)@美食篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

Finally, 台北遊美食篇啦,簡單講:「太多嘢食太多嘢揀,個肚一時間裝唔晒咁多呀!下次真係要聯群結黨先可以試到咁多美食!」不過我came across幾間餐廳可以同大家分享分享,可以試試!


Breakfast早餐......我們入住的W Taipei冇包早餐,所以每朝自己搵食!好友 Lawrence 介紹了一間 Paul Bakery....大安區仁愛路107......行落幾條就係敦化誠品書店(24小時嗰間)......MRT忠孝敦化站6號出口,步行前往約需5分鐘

...好有feel的法國餐廳
麵包係幾好食,唔記得早餐一份幾多錢,大約TWD200-300
枱枱櫈櫈好似古董咁,非常古典feel....咖啡任添,食完早餐同老公悠哉歎咖啡!
LUNCH/TEA TIME 午餐/下午茶......因為太多美食,我和老公都會遊到邊食到邊。與香港的台灣飯比,我很喜歡台北魯肉飯、肉羹,珍珠奶茶也茶味重過香港的。那天,搵食之際,翻翻旅遊書見這間地道何家排骨酥,試試吧!嘩!鋪仔細細,好好味啊!
一定要叫的排骨酥湯TWD55(HK$15),一盅一盅有東瓜&"超淋"排骨,湯味好濃,看似好油膩,但飲落又不油膩!哎喲 Yummy呀!而且價錢又平!但我嫌D飯太細碗!


老闆好熱情!呢間店在西門町漢口街222號,好易miss咗個門口,見到呢幅 banner就到......係咪好似鬧人?!「他媽的好吃」
DINNER晚飯........那天到濃烈異國情風的天母區逛逛,翻翻旅遊書女娘的店(天母東路97),試試吧!又係 Yummy yummy yummy!不過我哋兩個人真係試唔到那麼多菜色啊!
那天我倆想到誠品天母店再搜索戲劇書,乘MRT到芝山站後,原本可轉新光三越的免費接駁車(誠品天母店就三越旁),但我也是跳上的士!找到呢間女娘的店確實無悔!
老闆娘找了很多props,非常懷舊,好有意思,邊食邊欣賞每件props都要花點時間

在這吃飯,有些「回到未來」feel
看看周邊「女娘的店」collection......如果我們的 set designers來到這裡,恐怕"掛住睇"唔記得食! 
我倆都不知怎樣點菜,試了Chef's choice,點了碟古早味烘肉(即係類似東坡肉)和蒜泥透抽(即係魷魚),老闆娘仲叫我點多個炒青菜及酸菜豬肚湯......好好味!超級好味!
古早味烘肉.....碟餸一上台,我老公嚇一跳!咁大舊兩個人點食呀!.......真係好好食.....d似大大舊的東坡肉......老闆娘仲問我哋要唔要豬油飯.....好彩我要白飯,碟碟餸大大碟,又好味,食到我兩個肚爆!
兩個人食有D too much....下次要聯群結黨去食先掂!
食完呢餐,我們兩個飽到肚腩左右自動擺!你話有幾飽!
女娘的店食到超飽後才逛士林夜市,所以我和老公破紀錄:冇在士林夜市食怎何街邊檔!!!!!!!不過呢區「台北女人街」真係好多古靈精怪嘢、日用、Tee、飾物....shopping!我和老公都喝了杯 "檸檬愛玉".....但我點聽都係聽到 "檸檬阿姨"


逛逛街當作消化!!came across呢間廟....好靚好靚,有好多遊客坐在廟前休息....不過鬼佬居多,可能中國人知廟宇規矩呱!

my other article on 《台北遊2011 


沒有留言:

發佈留言