11/29/2011

減肥餐單中的早餐

那位幫助我減肥的營養師教我的早餐必食的是兩片飽包(最好烘) + 一片脫脂芝士 + 一片脫脂火雞肉 + 一杯脫脂奶。這樣有足夠energy過上午。最緊要是脫脂,Hormel脫脂火雞肉是她介紹的,比較大的超市、City Super、一田才有得買。脫脂芝士也是一樣,不過百佳Mega我也見過。最近我發現原來十字奶比牛奶公司的skimmed milk仲要少Ca.......keep fit的blog friendssssss,大家一起努力!

5 則留言:

  1. 我都減緊但去到樽頸位減緊都唔落磅, 勁灰! 大家加油!

    回覆刪除
  2. 其實係會到樽頸位.....我減了10磅了....而家幾天都唔落...今天仲增了1磅....好灰...但我記得上次我減肥都係到一時刻「停咗」....但几天後就繼續落磅....大家加油加油加油

    回覆刪除