6/28/2011

與老爺奶奶遊北京2011(4)~長城八達嶺、鳥巢水立方


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請click http://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22470

大清早起床,與老公、老爺奶奶四人到酒店餐廳吃過buffet breakfast後便出發到長城,今天天氣超熱,但天氣好旅遊都開心啲。為了令兩老舒服,我在香港東瀛遊買package時一併預訂了一部七人車,要$1100(有不同型號不同價錢),雖然有點貴,但兩老坐得舒服,我和老公又可以邊坐車邊面對面跟老爺奶奶"傾計",又開心又值得。我朋友話坐的士由王府井到長城都是¥300-400多。不過北京的士不太舒適(比香港的士細部),老人家會坐得唔自在。其實間間酒店都有包車服務,毋須在香港預訂,這樣變動彈性大啲。

司機說車程需一個半小時,但可能沒塞車,一個小時便到八達嶺!一落車就係售票處,我們要買八達嶺入場卷及來回索道票(即纜車票)¥80,老人票半價。因與老人家同行,所以冇諗徒步下山,來回纜車令他們舒適啲。

  
我們遊長城不是旺季(6月中)已經很多人,想像不到超旺季有幾多人了,雖然人多,但排隊時間都不太長,半小時左右就上到纜車了!
人龍啊!
雖然有欄防止插隊,真的沒有人跨欄插隊,但在隊中你行慢一步後面的大陸同胞立即閃電般躡位!不過佢哋躡位我即說"甭插隊"....都唔知啱唔啱!
每部纜車六人,而且速度都幾快,所以好快上到車
長城腳下廁所,但我勸my blog friendssss忍到就忍吧!
book車處....
這是上八達嶺的纜車啊!
   
纜車中的birdeye view....老爺奶奶在纜車上已非常興奮.....
老爺奶奶在纜車上已非常興奮.....
大概5分鐘索道到八達嶺....朋友說索道下車不用再徒步便到八達嶺.....我以為是到達好漢碑.....錯了!還要爬一段斜梯才到達!
 
要爬這段斜梯才到達好漢碑啊!你看這人海長城,我八十歲的老爺還是不爬了!兩老在比較平地的梯級坐下等我倆"征服長城".....
不過梯級真的又斜又窄,又加上太多人,莫講老人家徒步吃力,我和老公徒步到好漢碑都吃力!
長城一城樓......
找到這沒其他人做背景在長城八達嶺拍照真難啊!
因人太多,我們沒逗留多久就下山,搭纜車落山前有一小紀念品店,價錢竟比山下低!見兩老爬長城咁辛苦,送了一個mini長城給老爺留念,¥45 only(冇講價).....奶奶亦揀了隻彷玉鈪,好似¥30、40(忘記了$$).......老人家開心最緊要!如果在香港任何旅遊點,唔過一百都唔晒諗!就算在長城上買枝水都是¥6,當然在北京街頭買枝水只是¥1.....比起香港平得多呢!
纜車站一出,再落山一段路就是一排排紀念店、食肆、旅遊巴公車落車處,所以與老人家同行,包車就不用是這段路,留返氣力爬長城!
出名的北京炸醬麵,我最喜愛的蘭州刀削麵都有得食!
一排排紀念店....可以慢慢shop....不過間間舖賣嘅紀念一樣!紀念品、Tee價錢真的唔算貴,老爺揀了件長城Tee¥30
征服完長城與兩老到鳥巢水立方逛逛。當天太熱又猛太陽,鳥巢水立方方圓百里都冇瓦遮頭,帶備兩傘真的必需啊!
我建議¥20一位坐園內觀光車吧!
觀光車司機載你遊園仲做埋導遊講解每座建築.....所以話奧林匹克公園觀光車係老人家恩物啊!
親身到鳥巢才感受到鳥巢的宏偉!其係好大大大大大大大大大呀!
朋友說可進入鳥巢參觀,不過征服完長城,老爺累啦,又要再徒步,未免太辛苦了。下次再來先至參觀鳥巢內部........所以下午我倆安排老爺奶奶在酒店腳底按摩,他們連聲叫好!
水立方,現在是公眾泳池了!我諗夜景會更靚!
奧林匹克公園

接著下篇blog與大家分享故宮 The Forbidden City!!!!






沒有留言:

發佈留言