6/27/2011

與老爺奶奶遊北京2011(2)~首都機場、Crown Plaza、天壇


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22468


我們乘早機到北京,三小時多正午就到步,我和老爺奶奶都覺得首都機場好大啊,設計就同香港機場差不多.....每當我們三人四周望,老公都在前面幫我們拍照!


首都機場真係大到無論....落機、入境後行一段路再撘無人駕駛烈車先至到 Baggage claim啊!
首都機場係(好似)冇冷氣咁呀!可能他們奉行25.5℃環保空調....

我們四人到步都好興奮...又見到北京冇落雨...啱晒旅遊

出閘就有司機接我們到停車場
這個「紫微辰恒」在departure那邊的,都差不多成首都機場的地標了!
見此地標直行便是離境.....我覺得離境的路標指示比入境那邊清楚
   
這部機場至酒店接送車是我在香港東瀛遊買package時一併預訂的,有不同型號不同價錢,老公話希望兩老坐得舒服啲,所以揀呢隻$490一程(機場至酒店)的,長城也是呢款車,要$1100,雖然有點貴,但兩老坐得舒服,我和老公又可以邊坐車邊面對面跟老爺奶奶"傾計",又好開心又值得。By the way,其實間間酒店都有包車服務,毋須在香港預訂,這樣變動彈性大啲,只訂機場至酒店接送那程就夠晒。
我以為要成粒鐘才到酒店,點知大半個鐘就到了我們入住的北京國際藝園皇冠假日酒店
(Crowne Plaza Hotel Beijing Wangfujing)....個名水蛇春咁長,北京的士司機的英文係不太通行,所以我每次搭的士都索性show酒店咭片給司機睇,哈哈哈!
  
呢間酒店在王府井大街及燈市口街,近燈市口街地鐵。雖是5星,但比起其他5星總是有段距離,看toiletories就知啦!Crowne Plaza員工不可說沒禮貌,就是不殷勤,永不smile at you或打個招呼.....我真係覺得香港酒店好一萬倍!
   
房間都算大,地方都乾淨,而且地點在王府井大街,夠方便,房間上網要收費但detect到大堂的free-wifi,哈哈哈哈!business centre上網要收費,若上網airline check in要列印boarding pass要收¥10一張,痴線(我由酒店搭的士去故宮都係¥12,他們竟然收列印費¥10一張),理論後我發覺原來AirChina在北京是沒有online check in,所以我慳這¥40 printing fee!!Anyway,老爺奶奶都說很喜歡我的選擇,奶奶喜歡酒店的早餐buffet選擇多亦不時補充,我簡直開心返晒!不過我唔會建議my blog friends入住Crown Plaza囉!
   
要和大家分享計程車......記得揀呢隻雙色,落錶¥10,3km後¥2/km,有時收多¥2唔知咩費,夜晚11點後要收20%附加費......點解我要講計程車.....出發前朋友們叮囑我們不要揀單色計程車....誰不知那我和老公安頓了老爺奶奶在酒店休息後,飛奔住恭王府時,一不留神截了部單色計程車.....由王府井到什剎海的恭王府¥18都有多,但那程是¥36呀!so, my blog friendsss, beware! (有位熟識北京blog friend回應了有關北京的士,好有用!多謝他,大家記得睇爬下Hugo Beijing blog)
接著下篇blog與大享分享Temple of Heaven天壇



my other articles on Beijing 2011
12.與老爺奶奶遊北京2011(12)~  天安門廣場、東嶽廟





沒有留言:

發佈留言