7/02/2011

與老爺奶奶遊北京2011(9)~孔廟‧國子監

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22475

遊完雍和宮,老爺奶奶亦不太累,順道遊對面的孔廟‧國子監。("孔"webstie都整得幾靚去睇睇) 國子監即係以前的大學(最高學府),孔廟真的非常清靜,遊客亦不多。孔廟是國子監一部份,曲阜孔廟是第一大,北京孔廟是第二大了。

我們過了為路見一條青蔥道路,兩旁是香燭舖及相命舖..no thanks!看看我奶奶幾活潑
途中見一位有証的導遊在講解(合資格),我又順便聽聽啦
北京安定門內有條國子監街,又名成賢街。這條街共有4座原汁原味的清代一間式彩繪木牌樓,是北京保留牌樓最多最完整的一條街。街道兩旁槐樹成行,濃蔭蔽日,槐花飄香。北京孔廟就坐落在這條街的東端。
國子監
孔廟
孔廟入券¥30,老人半價,這裡都有租用費¥10「自動講解」耳機,不過只得普通話及英話。
一入孔廟見這白玉做的孔廟像,亦當然有一覽圖,所以見到要參觀地方不多,一個清靜亭園啦....不過園內樹木種得好靚呀!
  
孔子像後的大成門
踏進大成門後見到寧靜而種滿歷史悠久的樹木,環境真的清幽,天氣冇咁熱會更好
看我老爺奶奶在孔廟休息得幾悠閒,其他景點太多人,而且冇咩「讓座給老人」意識
像多這類"屋"分佈在園內,唔知係咩,冇租講解器。
唉!如果孔廟都有粵話耳機講解,我們四人會開心啲囉,睇文物都大增興趣囉!
孔廟內每棵樹木都歷史悠久的,而且形態有趣
   
呢棵樹在大成殿旁的紀念品商店對出,嘩!你看看樹皮生到似有鬍嘅伯伯呀!By the way呢棵樹前有個water tap,啲人好冰涼!像地下水,行到熱辣辣冰涼地下水洗個面,超正!
孔廟內最大的一棵柏樹,相傳是元代國子監祭酒--許衡所植,已近700的歷史。傳說明朝奸相嚴嵩代嘉靖皇帝祭孔時,行至樹下,樹枝揭掉了他的烏紗帽,人們認爲柏樹有知,能夠辨別忠奸,因此稱之爲 "觸奸柏" 或 "辨奸柏"。
觸奸柏.....唉!如果孔廟都有粵話耳機講解,我們四人會開心啲囉,睇文物都大增興趣囉!
元、明、清三代皇帝祭孔的大成殿
大成殿內一些展品



孔子個牌....我老公很有興趣讀中文,對孔子興趣亦多點.....可能他是編劇,對文字興趣亦大點.....
孔廟內的一個展覽館.....主要展出全世界被Confucianism的影響....咁又真係好勁!
展覽館內呢個模型一啲都唔靚,但我給大家分享展出唔啱比例的model都幾搞笑,你看人與屋的高度......
再看看樹與屋的高度比例....除非棵樹super super大.....otherwise比例有點搞笑
我們離開孔廟,老爺想到孔廟對面的素菜館吃齋,裝修唔錯,踫啱lunch hour,很多人等位,(my blog friendssss若有人到過這間素菜館,與我分享,下次我再到北京都想幫襯)索性回Crown Plaza對面的雙來飯莊,這裡主要吃山西菜。
這間雙來飯莊裝修好靚,但下午2:00-5:00休息!搞錯!咁懶!香港好多酒樓餐廳再冇「落場」呢支歌仔唱啦。
我當然要吃my favourite刀削麵,但削得唔夠薄.....暫時來說,我食過最好食嘅刀削麵竟然係珠海御溫泉的!
這是傳聞中慈禧西走,山西官員給慈禧吃的「四小碗」..... 據說慈禧吃過就愛上.....其實是豬肉條,豬肉+醬菜,扣肉,濕濕地嘅糯米飯....OK好食.....
接著下篇blog與大家分享中國貪官表表者和坤府第,晚清賜給恭親王的恭王府!!!!!!


my other articles on Beijing 2011



沒有留言:

發佈留言