9/10/2010

做了契爺契媽

2010年9月10日:今天感覺好特別,好舒服,好高興,我和丈夫今天是人生第一次做人契媽契爺!契咗我好友林英傑和李惜英(Even&Vivian)對仔女,我做咗人契媽啦!一向我唔喜歡亂叫契媽契爺,我覺得要契就真係契,不可以得個叫字。契媽契爺亦要負上養育之責任的,亦最緊要係緣份!
 

我哋好modern, 上契茶是一杯punch :) 我和丈夫送了一隻金馬仔及兔仔作上契禮物,我知道傳統應送金飯碗及筷子,但我同老公諗要送金嘅話,小朋友會喜歡小擺設多啲。斟茶利事都是書卷,鼓勵佢哋買多啲書睇!
   
讀演藝學院時,Vivian & Even是我最好朋友,佢哋結婚我係佢哋伴娘,我哋結婚時,佢哋已婚,佢哋做我哋兄弟團及姊妹團阿頭.....近十多年來,大家忙著搞劇團,我哋搞劇場工作室,佢哋搞大細路劇團,一年都見唔到五六次,直到今年<山村老師>和Even再合作,决定不再因工花上友誼,每月最少到佢屋企食一餐飯.....我老公同Even&Vivian個仔又好投契喎.....突然想起第一次小產後,有人同我講:「契個仔啦,契咗就順利生你自己嘅仔女啦」.....一直無放在心,又唔太迷信......直到現在....well...我唔知信咩啦......迷信上而言:幫唔幫到都唔再緊要啦,總之今天上契餐我感覺到family。

可能真係 it's all about timing!見返Even&Vivian對仔女即時有種親切感,可能呢種叫緣份吧!上契後,我哋就係一家人!Even&Vivian一向都好錫我,我都會好錫對契仔女, 像my own kids一樣!

沒有留言:

發佈留言