9/05/2010

海泉灣渡假村


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有


2008年4月到過珠海的海泉灣渡假村玩幾日,第一個感覺係:「嘩!好大呀!」嗰陣遇上雨季,但都幾好玩,除浸温泉外,仲有水上單車,單車,好刺激但我唔敢玩機動遊戲 (跳樓機嗰啲,我以前玩過一次,之後話過呢世唔敢再玩!!),我倆浸温泉、周圍行、仲玩水上單車、單車、射箭、當然按摩啦!........















  
 海泉灣渡假村就好似好大好大嘅主題公園咁。仲有些美國Florida feel,但食就唔太好味,一般來說(在大陸消費咁計)都算貴,一碗刀削麵要¥20,在大陸消費咁計,係咪貴先!?

房間樣貌
 
    

上次去旅行最慘就係,星期六走嗰日打風,船停航呀呀呀呀呀呀!迫逼住多日,仲要落大雨,周圍無得行、室外温泉無得浸,室内温泉又多人,就困在房中和在温泉休閑區又按摩同睇
TV,又無碟煲,超悶!無段段要花多成千蚊租多晚酒店但無嘢玩!

我和廷整天就齋睇雨景和超大風及大浪
.....樹吹到鞠躬了,在相中見浪不太大,但現場feel超大風,我有啲驚會海潚!sound stupid 呀!不過我倆行一行出外,不到30秒成身顯透透透透透透透透透,仲企唔穩添呀!第一次旅行滯留!What an experience 呀!


沒有留言:

發佈留言