9/17/2010

小產後流血有一個月...


自從8月11日見紅及知道小產後,一直少少咁少少咁流血,到這星期都仲流緊,上星期Dr. Patrick Chan亦給我藥幫助殘留組織push出來(醫生話用藥流產比刮宮無咁傷),都仍然唔斷,昨天停了流血,今天覆診後又再流一pat。有些擔心留咗35天了,雖然好少但「件事」都係未完。Dr. Patrick Chan幫我驗血,hormone降緊,他說降緊就ok....今天再驗血,明天有報告,他說降緊至0度就無問題.....so said...but I'm still a bit worried....worried身體痊癒速度慢。

話就話無須擔心,話就話急唔嚟,止終「件事」未完就未能完全安心。次次同朋友傾都話我心急,actually it's not about心唔心急,it's about "get it over with"!完咗「件事」等我從新開始吧!真希望有「淪落人」明我心情!

沒有留言:

發佈留言