9/22/2010

古兜溫泉裡古怪搞笑英文

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22342

我和老公每年都返大陸浸溫泉一兩次,有時兩公婆去,有時夾埋朋在一齊。又近又平,當然我一定找些乾淨同比較貴少少(即我afford得起) ,我先可以接受,太平溫泉酒店免問。


上幾年我和老公去了古兜溫泉玩了幾天,主要休息。但無意中發現有些好搞笑,又令中國人好羞的事。你們看看這些相便明白,我想返大陸教英文呀! 
Pic 1 式庭院溫泉」是 Date type garden warm artifical pond....搞笑嗎!?

Pic 2在溫馨提示:尊敬的賓客,沐浴溫泉十五分鐘,需上池稍作休息,飲用礦泉水或飲料,補充水份,謝謝合作Respect guest: Bathe the hot spring 15 mintues to need the pond to make rest sligthly, drinks the mineral water or the drink, the supplement moisture. Thanks the cooperation!
Pic 3 這一刻,我忘卻了塵世中的一切,聆聽著溫泉水與肌膚對話的聲音,水溫41C,我在古兜溫泉...This moment, I had put behind this mortal world all, are listening respectfully the warm water seepage and the flesh dialogue sound, water temperature 41C, I in ancient pocket hot spring



沒有留言:

發佈留言