6/30/2012

布吉2012 Sala Phuket Vacation (6) ~Patong地標 Jungceylon篇

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

Sala Phuket Resort有很多不同 one-day tour俾住客揀,其中有個4-hrs-tour專登載你到布吉最熱鬧的Patong(芭東),要700baht (約HK$180),我們當然冇join,因為本身我們已經有一次 complimentary round trip to Patong,就是坐這種 "9人van",出發當天只4人,所以坐得舒適.....老公坐坐下又瞓著,我就更係風景....最鍾意......
由Mai Khao Beach到Patong Beach差不多要1小時,過了這個牌坊就踏入Patong了。我們接載點就是 Junceylon旁,我見有很多很多很多其他 resort van,所以應該間間酒店都會有Patong shopping tour亦是在這裡集合。

到了Patong地標商場Jungceylon啦!帆船是 Jungceylon 的 logo.....香港旅遊logo也是帆船。
有好幾座 shopping mall形成一個圓中心,有很人在這聚集,亦遇上很多香港人。
Jungceylon日夜景...... 7:00和9:00都有個 fountain show....好無聊,不過無聊冇嘢好做都可以睇睇。
出發前,我和老公預了布吉下雨時可以做什麼,有個website唔錯建議,它說 10 things to do in Phuket when it rains....其中一樣是try silly things in Jungceylon!哈哈哈!
周圍都有很西餐廳、日式菜館及泰菜館
 熱熱鬧鬧的一個商場,有很多遊客,我覺得都幾安全!
熟口熟面的 setting....香港食肆都有類似的setting........
Jungcelon 四處都見很多商店及餐廳.........
我和老公逛了 Junceylon 一會,沒大興趣,就算Levi都不是平香港一半,約七折左右。泰國有名的 Harnn & Thann 我又覺得味太濃,反而 Lemongrass House的產品清幽味適合我們多點。逛了一會,有點悶,坐在 Au Bon Pain 飲杯咖啡。之後我們到 Jungceylon 地庫逛一些泰國手工藝品,不過價錢唔抵。試了腳底按摩,超差,雖只是250baht一粒鐘 (約HK$64),但超差超差超差超差超差!那麼我們祖國的腳底按摩好好多!
Junceylon 商場內.......我沒大興趣在商場拍照留念,因沒什麼特別,而且我個人覺得亦沒什麼好shopping!
Junceylon過一條馬路就是布吉酒吧街Soi Bangla,我和老公逛了Soi Bangla及Thaweewong Road,老實說,跟Samui比,好似 Samui好逛d。
 短短一條walking street百多間酒吧,靚過女人的人妖在街上叫你看人妖show.....真的很熱鬧而且算寬闊。
Afterthought.....

我不是不愛shopping,係女人都愛shopping或window shopping,但陪我逛Jungceylon商場的老公固然悶......其實我也悶.....所以車子由5:30 Sala Phuket 出發,10:30回程,有四小時的逛街都太多了,我們應該在太陽落山前到 Patong Beach "hea" "hea"........我記得當天我們吃了 late lunch,到Patong又吃不落dinner,結果坐咖啡店......回到 Sala Phuket 叫 in room dining吃 late supper.....雖然話悶但都算是見識了布吉的熱鬧!

我倆以為我們 "行兩行" 就冇興趣,同車的另一對白人夫婦也是一樣,我們在 meeting point相遇,既然大家都逛完,索性提早回程。


 my other article on 布吉2012



2 則留言:

  1. Nice holidays photos! Hope you enjoyed Phuket!
    Willy
    Phuket 101

    回覆刪除