12/05/2012

《期限》總綵排了,下周三開幕!

《期限》總綵排了,過兩天便進入technical rehersal 階段。自家地方,可多點時間做technical功夫。《期限》與DG黑盒劇場於下周三開幕,想看的朋友可致電2372-9007 / contact@dramagallery.com 留座My blog friends亦請勞煩廣傳。可能有些朋友怕工廈不安全。其實不是,我天天到Studio排戲到深夜才離開,都非常再安全。再加上今次是由民間起動的Fringe Festival,值得喜看戲的人參予! 《期限》門票$160、學生$12012-23/12每晩8:00,逢六日有3:00。劇場地點:觀塘16-18興業街 美興工廈B12B5室。
 

現先upload 8張相片率先給大家看。 
(余翰廷《期限》飾演William):老婆呀!將就下啦!冇人早餐食芝士肉醬意粉,想肥死咩!就算唔係肥唔肥嘅問題,都要顧住啲膽固醇!
 
(廖淑芬《期限》飾演Sarah):我要同我老公一齊,一齊喺呢度到老,到死。
(余翰廷《期限》飾演William):一邊等死,一邊等我哋個Brian 
(余翰廷《期限》飾演William):你知你媽咪啦!表面上就嘻嘻哈哈,其實佢好容易散!
 
(林娜《期限》飾演Carmen)……我係死基婆,但係我都係你個女……細佬唔見咗……你估我好開心咩?

(廖淑芬《期限》飾演Sarah):我只係一直幻想你嫁嗰日,我會多番一個仔,但係你冇俾呢個機會我……

(余翰廷《期限》飾演William):如果Brian廿年後嘅今日突然出現,我會點?佢變成咗一個滿面鬚根嘅大男人,手臂紋曬身,攬住個靚妹話係我新抱,我會點?嗰個仲係唔係Brian,係唔係我哋心目中嘅Brian……係咪同一個人……我哋掛住嘅究竟係啲乜嘢呢?

(余翰廷《期限》飾演William):我哋可以一齊老我已經好開心啦!
 
(廖淑芬《期限》飾演Sarah):有啲事……好似永遠都唔會發生喺我身上咁,但係原來係會發生。廿年前嘅事,好似禽日咁……


沒有留言:

發佈留言