12/12/2012

未日 = 新希望??

老公在FB一則話,好想與 my blog friends分享:

「一位很久沒見的朋友忽然致電給我,問我是不是12月21日要做戲<期限>,我滿心歡喜,以為他要留飛,剛想開口問他之際,他便說:「21號末日喎!仲做咩戲呀!」我呆了一下:「咁不如你趁住呢個日子,走去你最憎嘅同事面前𡁻佢()兩拳吖!」他自覺聰明地說:「我知你想講咩,但係我嗰份真係工嚟㗎,末日末唔成我咪大鑊!做戲做少一日半日唔係問題喎!」我心中有火,想借詞掛缐,但他繼續說:「其實我而家做緊個末日buffet推廣,一家人一齊面對末日幾warm呀!四個人以上有8折!」我反說:「你一個人來看<期限>我也給你8折!」他嘻嘻嘻的胡亂把缐掛了。末日,其實是為了新開始,新秩序,新希望。所以,末日可能早已到來,又或者永遠都來不了。因為它不是由外而至,而是內觀自省。」.........條友仔見唔唔到我個樣"",我反咗眼!

沒有留言:

發佈留言