12/18/2010

又一年,今天DG Stduio的聖誕樹


若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22389

 一直以來,DG Stduio 都無佈置聖誕樹的習慣,太忙、只得我同老公兩個費事,而且每年年尾無論在演出及行政都忙到飛起,直至上年聖誕正排緊《山村老師》,一班學生嚷著整棵聖誕樹 (同我排《山村老師》時,他們已是APA畢業了).....

我見有咁多人幫手,買囉!記得上年整起棵聖誕樹嗰陣好興奮。大家像一班大細路希望尋獲孩童的夢。而且一班學生唔想我和余翰廷辛苦,大部份"hard job"都係佢哋做,我和老公都係「坐享其成」哈哈哈!

我記得上年平安夜排完戲我哋仲交換禮物添,好warm!




 

今年的聖誕亦係排戲,排《黑森林》.......今年契咗仔女,索性叫佢哋幫我一起佈置,當然結果係得我老公佈置,契仔契女「點綴」少少啦,我同契仔媽只顧傾計,契仔爸就在樓下等位泊車
雖然我仲未有仔女,呢兩次佈置
誕樹亦可感受到.......仔女少時我哋照顧佢哋,到大就佢哋照顧我哋啦。

沒有留言:

發佈留言