12/14/2010

與契仔一家到 惠州地派溫泉 trip


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22385


上星期五約咗契仔一家到惠州地派溫泉玩2日1夜relax團,好彩契仔女星期五學校放假,唔洗weekend同人逼!哈哈!呢間地派溫泉5月先開幕,所有嘢都好新,啲泉水好清晰,聽講是含蘇打的,我試過後覺得好「正」,有50多個泉,每個泉都唔細,八九個人也能同時浸,有些泉有40度,好夠熱,天氣開始涼,浸落啲熱熱泉水好舒服。仲有一樣我欣賞係夜晚的lighting非常足夠,一排排房間,露台燈影照下浸溫泉,一啲都無黑漆漆 "吔都睇唔倒"嘅感覺。Good!
   


Lobby一啲唔似大陸 resort,又大設計唔老套,仲處處有足夠 lighting!
   
   

房間及餐廳等設計都有5星feel!又大又Zen,唔錯!導遊話下年開始所有國內酒店都不再供應牙膏牙刷及房間拖鞋,所以我們帶完 just in case。
   

房間供應香薰,我第一時間點,有時大陸香薰好濃,但呢隻好清,令人舒暢入睡。
   

唯一不好是我們check in時房間仍未執好,仲要我哋上到門前先知道,我覺得好多國際性酒店絕不會發生,最多叫客人在Lobby等.......我哋塞喺一間房等,契仔不停同我老公玩,契仔媽媽Vivian發揮媽媽責任:卸行李。我就坐咗三小時車程攰到無聲出,契女睇電視,契仔爸爸同我一樣....攰!
   

契仔好鐘意打波,到步已三點幾四點,美麗華安排5:30吃飯,既然未浸溫泉,所老公同契仔&契仔爸玩乒乓波、桌球。仲有gym玩。

乒乓波、桌球、gym等等,唔貴,一小時約¥38(唔太記得)。

晚飯後浸溫泉、按腳(好似¥55左右,佢哋唔收tips),溫泉區8:30-9:30仲有 free buffet添,但食物一般。反而美麗華安排嗰4餐都幾好食,仲有早餐buffet(唔算美麗華包)都好好食,choice算多,有點驚喜。

契仔樂天&契仔爸爸Even食早餐


因為太新,未有自由行,永東亦未有團,只有美麗華旅行團,因星期五加多$100,每人$799兩日一夜全包宴,全程餐包晒,中途有些無聊景點,但行行鬆鬆好過淨坐3小時車,不過巴士細,唔夠永東車舒服。今次導遊領隊好好,有介紹景點、歷史、宵夜....好照顧,$100tips低俾。...........我聽團友講有些人加多每人$100 upgrade客房,裡面有個私人溫泉浴缸添!但一定要報團時提出,到步後想upgrade係唔得!

客房價錢包無限次浸溫泉,溫泉區在酒店 basement直達,唔洗行「九丈遠」,溫泉換衣間、浴室、Steam Room、Sauna仍然好乾淨,職員態度我好滿意。有些團友講房間shower唔夠熱,所以我索性在溫泉區澡涼,嘩!啲水非常夠熱,每間shower room又夠大。

在此一提,我哋同行有小童,但團費都係減$200,只包一次浸溫泉,亦無加床,溫泉入場費每次都一百多元,如果小童同行,又想多次出入溫泉,可能俾大人團費仲低。

沒有留言:

發佈留言