10/19/2010

今天遇到件搞笑事...it's a small small world

今天雖是老公生日,但是我活了近幾個月來最忙的一天(看上一篇blog).....遇到件搞笑事

話說今天到港台試造型,見到我對手,我飾演媽媽,我對手飾演我個女「私影妹」.....那集<一念之間>會24/11 TVB播......呢啲唔重要,重要係....我認為我的舞台好拍擋陳文剛都會笑出來.......飾演我個女是Cream的李蘊!!!!!有咩咁好笑.....話說<小鳥>2004首演時,我和陳文剛在劇中的角色在一場戲中攞Cream嚟玩過....估唔到6年後遇上現時19歲的Cream李蘊......見到佢第一眼,心已笑著想攞過你嚟玩,真係唔好意思.....李蘊仲問我acting....真係唔好意思,!so says: it's a small small world, it's a small small world!!!
那段<小鳥>2004首演的劇情:

沒有留言:

發佈留言