10/24/2010

萬聖節夜遊迪士尼樂園

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

   

to be contiuned from last blog 三號風球下遊HK迪士尼樂園,繼續21.10.2010在Disney「戲肉」萬聖節夜遊迪士尼!!!!!Actually this' also my first time going out enjoying Halloween, ha ha ha!

我和老公在Space Mountain嗌完一輪已經攰到死,其實Space Mountain咪即係黑漆一遍嘅 roller-coaster,一點都唔驚,海洋公園roller-coaster我就真驚......but大家諗著「入園自high」宗旨,所以大家都係嗌過你死我活,好搞笑!

我在尾排,睇我嗌到嗰樣... :)我老公余翰廷個樣雖被薛海暉遮住但睇眼都知佢嗌到癲咗,中排嘅薛海暉&文寸寸都到癲咗

玩完Space Mountain, 巴斯光年等等游戲,我哋都係時候dinner,我想坐得舒服啲,既然已免費入園,咪用點錢吃得好些吧....所以Even(我契仔老豆)揀咗那間大街餐廳食「大街鬼魅精選」....其實"名嚟啫"....是一些set dinner,considering inside Disneyland唔算貴,每個set只是$115-$125,兒童餐平一半"添"。

      

因為Halloween但Dinsey又不能太恐佈,所以啲餐賣相係OK cute & spooky嘅...

Ok.....Look at our "Bon Halloween Appetit"
晚餐後已見到鬼怪周街行,映映吓相有隻"鬼"走出來!你話佢哋都幾professional!雖然有機遇到啲師弟妹正在扮鬼「揾食」...仲走去問"鬼"係咪APA去break 個illusion等契仔女無咁驚....我哋都算衰客.....這是我第一年玩主題公園Hallowen, enjoyable呀!

我哋準備入鬼屋.....鬼屋裡面唔准映相呀!.....最好笑係我哋諗住契仔女唔敢入鬼屋,點知佢哋話敢....契仔都幾有self-control臨入屋那刻佢認為自己"頂唔住"所以他爸與他離隊等我哋班大人,但契女就一於跟媽媽和契媽契爺入嘞....點知三步唔夠,係仲未見鬼佢就大叫大哭攬實媽咪,途中有隻"鬼"見狀就回復工作人員身份帶Vivian及契女通道離開......哈哈哈哈 broke晒 illusion....不過同小朋友玩就係咁囉.....佩服Vivian早已預言細路會驚,只係契女唔認....|
玩完鬼屋是Night Parade & Fireworks Times......my favourite character 阿Jack會出現!一向我都喜歡啲dark而沒傷害性嘅嘢,所以Disney嘅dark characters啱哂我....可能咁都影响到我和余翰廷搞嘅戲都帶點dark味道!
  
   
   
契仔唔敢入鬼屋,but he enjoys 玩扮鬼
So this' my first experience in HK Disneyland with a large group of people enjoying Halloween spooky but fun atmosphere.....I think Ocean Park would be more for adult than children....would love to go toooo...maybe next year

more photos on my facebook, love to have U visit 


沒有留言:

發佈留言