10/30/2010

第40個生日....原來都是這樣渡過

昨天29/10是我40歲生日,好多女士怕講出自己年齡,我唔怕......因我怕別人估我老啲!哈哈哈!自從上個月我見了瑪麗醫院IVF醫生後說要等到12-1月才能做IVF,及收了契仔契女後,整個人生活得好contented,心也不急。老實講上個月都仲係三字頭,好驚生育太遲,其實好stupid!現在snap似的就係四字頭了,原來都是這樣渡過......無什麼特別.....今年是我倆結婚十週年,年尾除了plan慶祝生日,亦plan慶祝結婚十週年.....好似月月有嘢玩咁,好"過癮".......其實我知道我和老公的生日願望都是一樣:生個健康BB

當天一早要到北區大會堂做「學校文化日」天神愛說話,company和我慶祝.....食咗好味亦好"漏"嘅朱古力蛋糕,一大班人慶祝當然熱鬧當然高興,因工作關係,與老公都習慣好多人咁一起過生日,shameful to say我倆從沒在「正日」吃過candle light dinner or anything....但我又不大"恨".....因熱鬧有熱鬧好!反正二人世界我倆過了10年了.....都想「熱鬧吓」!!!仲有,有facebook後的好處是逢生日都多咗人同你講Happy Birthday....好方便又開心!
《2010天神愛說話》Full company:
演員文瑞興(寸寸)、音響控制/DSM Boolu我的行政助手Dymo我老公(編劇導演)余翰廷myself(今次休演只做監製)、演員薛海暉(阿龜)、演員鍾詠詩(anna)、演員盧富泰(陳嬌)

到晚上當然和契仔女一家慶祝,食咗我最喜愛的cheese cake!! 契仔女媽媽Vivian在家中準備豐富自家西式晚餐......and I loved it so much食完可以同老友Even & Vivain舒舒服服慢慢傾計......今年過生日特別開心.....第一年有契仔女同我過生日.....仲收到最natural禮物:兩隻芒果....是Even & Vivian家門前芒果樹新鮮摘的.....好有意思啊!
  
 
 

契仔契女送給我的birthday card.....佢哋key我個頭在朱茵個身!!!!好搞笑!40th birthday過得好warm,雖說係契仔女但we live like real family!



契女專登visit我呢個blog,揾張啱用嘅相key。點解佢哋會key我個頭在朱茵個身?事原上星期契仔在劇院看到朱茵poster認錯係契媽,我知道後笑到見牙唔見眼,我仲同佢爸媽講「細路仔唔講大話」佢爸媽話「要帶我個仔去驗眼呀~~~~~」.....笑都我哋大人死,契仔都唔知發生咩事!哈哈哈哈!




沒有留言:

發佈留言