11/27/2011

辛偉強+劇場工作室的《相約星期六》回顧

籌備了一輪,劇場工作室Drama Gallery首辦每月一個周六的劇場人專談《相約星期六》終在昨天,辛偉強的分享下(26/11/2011) kickoff了!我,我老公余翰廷,我兩位好幫手健健, Ah Wing,昨天都忙過不停去預備,開始前擺櫈完事後收櫈,Ah Wing安排入場人次,name list,座位問卷,萬千煩死人的行政工作.....健健又專登走去旺角買花........接待......入場費.......接人.......我老公set咪,印牌仔......我影相錄影.....余翰廷今次做主持,健健、Ah Wing及我三人在兩個鐘內一邊聽辛偉強個talk,一邊看看下個月的《相約星期六》可以在佈置及設施上有什麼要完善,一邊「一眼關七」睇住個場!Q&A時健健Ah Wing仲要負責"弟咪",我真的多謝他們,雖然忙過不停,首次在自己studio搞座談會,反應唔錯,氣氛好warm,我們四人都覺得好好玩,好有意思......可以令有興趣人士多點明白舞台人,多點接觸舞台人,或是說作一平台多點尊重舞台生命。

作為Kickoff,一定要邀請余翰廷好友辛偉強(香港話劇團全職演員) 分享他的演藝苦樂。真的多謝他.....其實由創團作《鬼劇院》起他就一直默默支持我們,感激!昨天辛偉強剛排完戲,飯都未食就飛身到DG Studio為《相約星期六》講talk,辛苦他啊,所以我們完後立即和他吃餐美味大餐,我減緊肥都要吃兩啖啦!
開始前兩老死雞啄唔斷傾計,又商量下一陣點start..........
辛偉強在《相約星期六》講到身體各傷但亦捱住上台、屋企人反對做呢行但時間印證了他的選擇、多年面對setbacks及喜悅、如何令自己處於最佳狀態上台.......仲講到他家中多隻貓狗....Q&A有很多觀眾主動發問,辛偉強逐一解答,大家傾得好warm!
我upload更多相在Facebook興趣朋友可到那裡看看,稍後我們會剪輯一些精華片段,放網上與大家分享。不過全程兩小時的talk不會上載,《相約星期六》跟舞台演出一樣,要到現場才能感受倒的!
 下個月邀請到我在APA的同班同學蘇玉華主講,有興趣者,請電郵致 wing@dramagallery.com 或致電2372-9007留座。詳情看DG Facebook活動

辛偉強《相約星期六》精華片段 http://gladysliu.blogspot.com/2011/12/blog-post_01.html

沒有留言:

發佈留言