7/06/2012

劇場工作室《夜鷹姊魅》影宣傳照到腰斷咁滯

馬不停蹄,劇場工作室21-23.9.2012公演的新劇《夜鷹姊魅》開展啦!身為編劇導演的余翰廷已完成初稿,亦開始同set designer章佩佩(即是黑色48四千金小鳥set designer)傾佈景設計。幕前亦踏入宣傳期了!剛影完宣傳照,今次亦邀得Joyce Ma幫我們設計造型及化妝。造型好靚亦同有種神秘感。。。。。。。。。
嘩!當天揹住對大羽毛翼及穿上五吋高鞋企足四小時,真係人體極限!但我覺得最辛苦都係帶 colour-con。因為好容易令視覺不對焦,我當天真係好似個dumb blond,成日眨眼放電,其實係碌返隻con回瞳孔。Joyce都笑說終明白點解帶"大眼仔"colour-con妹成人放電!可能其實她們只係focus 哈哈哈!
 我就登大師兄陳永泉舒服!他整天的pose就是坐!影完相,我到腰斷咁滯!雖然對大翼得十磅左右,真係唔重,但當我穿埋高鞋,揹住幾粒鐘,真係要挖苦自己:「美麗是要代價的!」
影poster當天,多謝 Joyce Ma在化妝前給我和陳永泉一份超爆水的mask!
今次graphic designer,我們請 Design Vintage Terrenz Chang再度合作,她自我們創團的《鬼劇院》、近期的《山村老師》,與我和我老公都合作得非常好,今次再請她操刀宣傳設計是因為她對余翰廷的正劇有著獨特觸感,我相信她一定會透過她的crafts表達出來,結果。。。。。。沒令我失望,亦令我起出望外!
今次同“APA Drama School 大師兄” 陳永泉同台演出,好興奮!我、余翰廷和陳永泉三人自離開赫墾坊13年後再度合作!我們三人以前一齊在赫墾坊做全職演員時,日返工都玩到癲、笑到傻唉!真係"那些年"time flies今次還有王耀祖、賴慰玲、陳郁憲。。。肯定我們6人暑假中排戲一定擦出火花。係開心火花呀!
 宣傳照現在率先網上發佈。。。。。。

my blog friends........今年9月想看正劇嗎?我劇團的新劇《夜鷹姊魅》現正優先八折訂票表格。
牛池灣文娛中心劇院
21-23.9.2012
$180, $120 

編劇導演:余翰廷
演員:廖淑芬、陳永泉、王耀祖、賴慰玲、陳郁憲

訂票詳情,請下載表格
訂票查詢2372-9007 (Ms Wing Lau) / contact@dramagallery.com


沒有留言:

發佈留言