11/24/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day4)~豪住Hillcrest Villa、海邊The Sands嘆午餐


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有


突然超好陽光,又upgrade到超級好好好好的Hillcrest pool Villa,全日在屋裡曬太陽、游水,亦到酒店內的The Sands吃午餐,但四點多又下雷雨!激死!不過上午一曬一不留神就曬到皮膚紅了。傍晚好彩停雨,沒破壞到Six Senses Dining on the Rock吃燭光晚餐。本想吃完dinner後去Chewang逛街shopping及到My Friends Hoilday按腳,但是這餐燭光晚餐吃了3小時,回到Chewang太夜想逛街,想試試泰式地道按摩的店舖都差不多關門,索性回這靚靚小屋享受山中夜景。這天超高級享受吧!


前幾篇blog提及:雖然我和老公一入住Garden view pool villa被美麗房間、山林環境、私人infinitely pool吸引住,但Garden villa(房號F11)的前方是草地,最初以為ok,但Day3發現竟有人行過,變了no privacy,我不滿投訴後酒店upgrade我們Day4入住到Hillcrest Pool Villa(房號G10)


本想訂Ocean View Pool VillaHillcrest Pool Villa(呢兩隻房價錢唔差太多),但康泰强烈推介Garden Pool villa又說個view差不多,但價錢差三四千蚊,未到過Banyan Tree Samui 的我當然信他們的專業意見。但到步後很後悔。Hillcrest Pool Villa有私人泳池、sun bed外,仲有一個可嘆爽爽山風的patio & jacuzzi
加上整個酒店是建立在一個V型山谷中,房間是高腳屋而建,都是建在Valley兩邊,所以越高越隱密,也當然越貴。强烈建議「人生有幾多個十年!一生人一定要豪住一次!」
入這小屋第一個感覺係 magnificent!簡直開心到飛起飛起再飛起,高居臨下望住V型山谷、望住全海景的私人infinitey pool、仲有暖水juccuzi,可以在房中玩「三温暖」啊!開揚的山頂,爽爽的山風,「正到暈」!我不斷嘩嘩嘩!二話不說跳落泳池,雖然老公比我含蓄,但我知他高興到不得了,因為他不停拍照!

這個向海的infinity pool在這泳池暢,突然想起(1993)我首個攞香港舞台劇女配角獎嘅戲:《阿Dum一家向海的日子》





太好了,今天「太陽出來了!」,立即跳進day bed 任曬享受日光浴。誰不知,一不留神在曬了一個上午便曬得皮膚道紅

嘆完温水 jacuzzi,再跳入泳池,三溫暖?!
游完水,三溫暖完,可直接行入rain-shower浴室,沖完rain-shower之後再在這個落地玻璃bathtub浸鹽浴(有浴鹽供應呀),實在太嘆!不用弄濕bedroom living room……另外酒店每晚都送上唔同welcome gift,呢隻好可愛小海龜是紀念品之一,仲有書籤、磁石貼和postcard(當然係印有Banyan Tree嘅風景標記啦)……感覺好貼心就夠啦,什麼禮物who cares。不過有樣嘢唔係咁好,房間雖然有iphone dock但要播音樂要透過電視,又要選台又要咁咁咁,搞咗好耐,老公終於都係放棄唔聽音樂啦。





玩完水,我哋靜靜坐在patio吹著山風看海,此時此刻 I am speechless


因為我哋planned今晚到Six Senses HideawayDining on the Rock晚餐,唔想花時間再出Chewanglunch,又驚太陽叔叔唔知幾時走,雷雨姨姨返轉頭咪冇得enjoy這個無敵海景泳池,索性走到酒店嘅海旁餐廳The Sands享用lunch

聽聞The SandsRib eye & Wagyu beef 是好好味的,但老公唔食牛,而且中午就食得咁heavy,真係想返香港減肥咩?!



 我哋揀咗另一道signature dish:用紅磚焗嘅Pizza。不過我個人喜歡pizza皮脆啲,佢哋嘅pizza皮比較好似食麵包多過食pizza。另外我哋叫咗個泰式酸甜猳就好好味,都係整返地道嘢啱啲!


仲有,呢間The Sands係送上無限量free嘅新鮮焗麵包 goes with Balsamic Vinegar(very意式啊!)我食一條麵包已飽咗。所以如果你有機會到呢間餐廳,淨係叫杯嘢飲齊嘆麵包睇海景都夠晒滿足。價錢我唔記得,只記得簽單時計回港幣係ok price.....


仲有一樣好有趣:The Sands餐牌成斤重,可能驚海風吹走!哈哈!



 ......AND 下一篇blog同大家分家一餐景靚氣氛好的燭光晚餐,我和老公去到非常隱世的Six Senses Hideaway之餐廳 Dining on the Rock(餐廳建在崖上)10道菜的candle light dinnerit's the most beautiful dinner I'd ever have so far with my hubby


my other articles on2010 Samui tour 

沒有留言:

發佈留言