11/21/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day2.1)~The Edge嘆早餐、風景、私人沙灘

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、曬太陽、游水,到中午下大雨,好彩一早made appointment 到酒店的 Rain Forest做免費Spa Balinese Message,不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Bootshand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19).... 

蘇梅Day2一早起牀見到陽光立即開心到爆炸,老公都開心到快快梳洗「搶陽光」,在酒店內的The Edge吃自助早餐。我哋食完早餐立即周圍影相,然後就落水啦!在The EdgeBanyan Tree風景係極佳,整個山崗,整個沙灘,仲有高處望着一望無際嘅大海吃早餐真係十萬個relaxing



The Edge是每天吃自助早餐的地方,U-magazine介紹一定要試原板蜜糖即刮即食,我又試試吧,食落好潤喉啱晒我哋做舞台演員食!仲有好少見coconut jam, mango jam等,仲有薑溝菠蘿汁及薑溝番石榴汁。上次到蘇梅都冇發覺泰國人咁喜歡將啲薑溝落啲飲料,不過又幾好飲,反正我夜晚成日都「寒咳」薑對我有益!




早餐ok啦,不過我覺得早餐太多款色反而浪費,早餐邊食得咁多嘢呀?!Banyan Tree安排好多活動俾住客玩,其中有cooking class,就喺呢度教整泰菜不過我有時間梗係「搶陽光」去sunbathe先囉! 








早餐後見有咁好陽光,同老公周圍影相、悠閒坐坐逛逛 


Reception




Lobby Lounge即係我哋昨晚check-in嘅地方,Wow!日光下看海景真係感覺好「偉大」! 


Explored完四周圍,我和老公直奔那個200米私人沙灘(聽講私人沙灘在蘇梅好少有的),但太大浪水唔太清(似香港海灘般,不過我稔要找真正crystal clear water只可到蘇梅外島或馬爾代夫,可惜今次遇上雨天,冇去到龜島南緣島等外島),而且啲life-guard話海底冇珊瑚睇,唯有同老公瞓在sundeck看海曬太陽吧!老實講,沙灘啲沙有些粗亦不是snorkelling嘅好地方。不過有好多免費嘅water sports玩,我想同老公玩Canoe,不過老公驚划咗出海唔夠力划回岸,哈哈哈哈哈! 


月亮型嘅公眾泳池,不過成個上午得我同老公,間唔中一兩個住客,所以基本上成個泳池我哋玩晒!BUT每間房都有私人泳池,做咩要到公眾泳池喎!?我就邊度都試試啦!曬咗一陣游咗一陣水,稔住返villa玩自己房嘅infinity pool,點知返房一陣就落雨啦!激死我!點解咁好太陽可以喺一分鐘變化! 




my other articles on2010 Samui tour 



沒有留言:

發佈留言