11/25/2010

給胚胎專家驗第二次血

上篇blog我說等了個半月終於等到第一二次瑪麗醫院驗血報告,星期一我亦驗第二次血。這次是確實我和老公是否地貧,邊隻地貧(有甲型&乙型,我和老公都是甲型),瑪麗醫院梁蘇莎姑娘好好人,說話very encouraging,仲叫我哋去睇posted在board上的那張剪報:幾年香港(瑪麗醫院)第一個地貧成功PGD & IVF個案,三胞胎啊!

我們俾咗訂金,梁姑娘說立即從美國訂PGD針,我又唔知點解佢哋唔一次過訂多啲,反正地貧越來越多人關注,亦越來越多人不介意人工受孕,anyway, it's their policy...couldn't interfere more.........梁姑娘說胚胎專家驗血好快,訂PGD針要兩星期,叫我哋get ready.....「大日子」好似越來越近,現在過程心情都好似呢兩年自然懷孕一樣,只不過係「人工」咗少少,well....只要達到目的,who cares?!

與我有相同經歷的姊妹:你們又怎樣?

沒有留言:

發佈留言