11/25/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day4-5)~豪食 Dining on the Rock、回港

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
Day 4:突然超好陽光,又轉到超級好好好好的Hillcrest pool Villa,全日在屋裡曬太陽、游水,亦到酒店內的The Sands吃午餐,但四點多又下雷雨!激死!不過上午一曬一不留神就曬到皮膚紅了。傍晚好彩停雨,沒破壞到Six Senses Hideaway Dining on the Rock吃燭光晚餐。本想吃完dinner後去Chewang逛街shopping及到My Friends Hoilday 按腳,但是這餐燭光晚餐吃了3多小時,回到Chewang太夜想逛街,想試試泰式地道按摩的店舖都差不多關門,索性回靚靚小屋享受山中夜景。這天超高級享受吧!
今天非常滿足,好陽光,好天氣,無敵海景私隱度高Hillcrest酒店房,傍晚到 Six Senses Hideaway Dining on the Rock 吃晚餐,Six Senses 呢間酒店的環境真係冇得彈,感覺好隱世與外界隔絕。
整間Six Senses好似喺一級一級的懸崖峭壁所建築
我看過其他人的blog,房間佈置亦超 close to nature,亦有私人沙灘,海水好似比Banyan Tree的仲要清,我哋雖然今次揀了Banyan Tree,但我亦曾想過揀Six Senses的,maybe下次試試,都可是隱世resort的其中一好選擇。
Banyan Tree有免費接駁車到Chewang,但時間只限day time, day time我都留給曬曬太陽游游水。外出到Chewang吃飯都叫guest service幫我們叫local cabtaxi,車程約30分鐘400B/HK$100,坐的士到Six Senses Hideaway就要800B/HK$200,車程約45分鐘,簡直好似去了第二區,actually係在蘇梅北部,Big Budda那區。(我們車上路經都見到,真係好大個佛像!)
我哋比預約晚餐嘅時間早啲到,曾到訪的 blogger Dining on the Rock 在蘇美島很有名氣,如在傍晚前往是最好最美的moment,我和老公就 around 5:30到達,剛好看到太陽落山,黄昏山崖下的境色,好靚啊!
我們沿著reception木梯級行上,見到黃昏下的 infinity pool,四周無人,超級清靜
我們再沿木梯級行上,見到一排排黃色sun bed,在樹林中高居臨下望著黃昏海洋,好靚
 再沿木梯級行上,見到Six Senses Library.....黃色是這酒店主色,設計好獨特,感覺有些似New YorkSoho
Dining on the Rock消費在蘇梅來說都算是昂貴(我們點了兩個set再加杯飲料約2500-3000B/HK$600-800),不過compared香港同級餐廳,相比之下豪一次是值得的(Dining on the Rock Menu) 。而且如此美麗景色,如此崖上dining,面對太平洋海景,看著天空慢慢變色,白轉藍,藍轉灰,灰轉黑,雖然當晚沒有很多星星,但月光高掛,感覺簡好舒泰!
同樣地,大自然環境下的蠋光下,是不夠光看menu的,我們攞出iphone作電筒,我稔waiter見到實笑,哈哈!好彩臨行前emailed他的訂檯,他們先給我menu參考,所以不至於「暗到什麼也read不到」。我覺得呢間餐廳安排也不錯。老公點了一個5道菜晚餐“5 on the rock”,我不想食太多肉,點了一個“pure set” 但係是10道菜的晚餐呀~~~~~真有點吃不消!
  10道菜的晚餐可算是第一次,雖然每個dish的分量不多,但食到第5道菜我已經飽到「出唔到聲」!結賑時更送上自製朱古力作禮物~~好體貼~~亦好好味!最搞笑係中途我去 restroom,沿途經過樹叢中的木梯級,有隻拳頭咁大青蛙在木梯級,仲要同啲木同色,我差啲踩在落去,驚一跳!
呢一餐燭光晚餐食咗3多小時,本想吃完dinner後去Chewang再逛逛夜街shopping、到 My Friends Hoilday試試泰式地道按摩,但回到Chewang太夜想逛街,店舖都差不多關門,索性回 Banyan Tree Hillcrest 靚靚小屋享受山中夜景吧!
Day 5 是行程最後一天,十一點幾機,差不多十點幾到機場!本想再游多次水先吃早餐,唉!一擘大眼就是雨雨雨雨雨,唯有吃完早餐,早點到機場等上機!
臨上機前,把剩下coins捐出去
過關前到Swensens食多次雪糕!YEAH
過關後的Courtesy Corner,提供免費 refreshment,有蛋糕,甜糕,果汁咖啡茶等,可以在這裡舒舒服服等上機。




my other articles on2010 Samui tour 

沒有留言:

發佈留言