11/23/2010

蘇梅2010 Banyan Tree Vacation(Day3)~ Eranda 做SPA、Eat Sense 晚餐、放孔明燈


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有 
Day 3:原本到龜島浮潛因下雨取消,所以吃過早餐就在Banyan Tree內的 library看看書,再回小屋hea hea,老公繼續看書,我看著雨景停頓思想(在香港「停頓思想」是一種luxury)。下午到Chewang比較出名的Eranda Herbal Spa按摩,到步後才認得6年前與陳文剛一眾人都是幫襯這間spa。傍晚停了雨,沒有破壞到Eat Sense海邊燭光晚餐,仲有放孔明燈(今個 trip至愛嘅活動),當然我和丈夫的生個健康bb的心願一一寫在5盞孔明燈上。這天我最悠閒吧!

Eranda Herbal Spa
門口,到達後以為自己Déjà vu......(見下文)  

龜島浮潛因下雨取消,在Banyan Tree Library看看書......
我記得6年前<小鳥--蘇梅八人團>都到過外島游及遊,嗰度啲海水真係crystal clear,一班人揹樽潛水(scuba diving) 好好玩,但我偏愛徒手潛水(snorkeling)。壓力冇咁大呀!但ChewangBanyan沙灘都冇珊瑚睇、魚都冇條,所以原定出龜島南緣島游足一天,滿足我悠然自得咁snorkeling嘅慾望,可惜個天係咁落雨,唯有又SPA啦!千揀萬揀,揀咗Eranda Herbal Spa(出發前都在Samui Spa Guide參考過,到步亦有Spa Guide小册子派,有介紹呢間) 我揀呢間spa主要原因可能是sale山中spa,接近大自然I love it
連續兩日做spa,冇辦法啦,鬼叫落雨咩,不過去旅行嘅最高任務就係要enjoy,無謂唔開心啦,right!?

如果你住嘅酒店喺Chewang區,Eranda Herbal Spafree pickup的。但Banyan Tree不在Chewang區,所以叫guest service幫我哋叫local cab,又係400B/HK$100都係20-30分鐘車程。到達後以為自己Déjà vu,點解咁熟口面好似嚟過咁嘅?! 老公提醒先記得exactly6年前<小鳥--蘇梅八人團>陳文剛何敏儀Jenus帶我哋嚟過,我都話上次去蘇梅遊冇帶腦啦!哈哈哈,不過多人玩有多人玩嘅好玩,二人世界又有二人世界嘅好玩。
開始療程前有杯薑茶和cookies食,老公話啲cookies好好味。接著揀香薰油,有8隻香薰油揀,我揀咗rosemary老公揀咗lavender,香味唔錯。我哋揀咗個package(好似約2700B/HK$700) body scrub和全身按摩。又係先去「山中三温暖」(先入去Steam Cave濕蒸再出去山溪水冰浸),佢哋有茉莉花茶供應,都叫我哋飲多多…. 唉!我哋浸浸下竟然出太陽,真係唔知講咩啦!Message方面,我就覺得力度唔夠,按摩方法亦不太有節奏,舒適都一般啦。 

晚上是今天hightlight!!!就係到Chewang Beach海邊嘅Eat Sense 燭光晚餐 AND 夜放孔明燈!!!

我覺得呢間Eat Sense好好,我哋兩個人食咗2700B左右/HK$700。咁嘅格局、咁嘅食物、咁嘅環境,仲可以食食下行幾步就到沙灘放煙花及孔明燈。真係好低!



 聽聞Eat Sense係好出名嘅海旁餐廳,食Fusion泰菜,曼谷日報也以全版報道推介過,所以我亦試試。



take了旅遊書的介紹,頭盤我揀了軟殼蟹配妙芒果,香草飯卷配有機菜和蝦餡,皮薄香草汁最好味,主菜我揀了signature dish開邊龍蝦配泰式香草及藍莓汁伴牛扒但我改了薰鴨,甜品我亦揀了招牌菜,熱香蕉配椰子雪糕和芒果,除香蕉太甜外,入口水果鮮甜的……在這裡我要讚嘆iphone,呢度環境得支蠟燭,根本睇唔到menu,唔係iphone有電筒apps,真係只可叫 waitress recommend 就算啦。 

煙花及孔明燈唔係Eat Sense提供,係沙灘啲小販賣嘅,不過我認為在外先買帶埋嚟晚餐會平好多好多好多!前一晚我哋在Liam Din MarketMr. Ballon,用400B買咗5個孔明燈(即係每個約HK$20),稔住返Banyan沙灘放,不過酒店唔准,驚燒到附近樹,咁又啱嘅!在Chewang Beach小販竟然一個孔明燈賣200B/HK$50!你話係咪平好多!
我倆第一次放孔明燈,聽說心誠則靈,我和老公寫上我倆的願望….. 生個健康BB、身體健康等等的願望,then放上天……真希望個天收到!不過就算迷信不迷信,月亮當空,海邊浪聲,椰林樹下,有老公陪在傍看著一盞盞孔明燈像直升上月亮般,已經感覺好浪漫好滿足了!
蘇梅小販叫孔明燈做ballon我都唔知點解,等我仲同佢哋講 white big lantern!去到咁地道用詞真係雞同鴨講,哈哈!



6:00best hour開始dinner,因可睇住個天慢慢變色,可以海邊慢慢睇住個天變色,好靚,在Chewang Beach放完孔明燈仲近距離放煙花!



後記:我想放5盞孔明燈,每盞為我每個失去BB而放,希望孔明燈放了,願望達成,嚟緊IVF成功吧!......望著孔明燈高高昇起直至看不見,心亦想著已走的它們,安心吧!望著身傍的余翰廷,我眼淚湧出,放了孔明燈好像一個像徵,像徵let go!心好舒服! 





my other articles on2010 Samui tour 




(you're listening to Drama Gallery's production小鳥music, composed by馬永齡)


沒有留言:

發佈留言