3/29/2011

取卵手術


若此blog未能顯示相片,請click http://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22423


36小時前專程回QMH打夜針,日針和夜針一樣打,唔明點解要專程回醫院打,guess醫院要make sure打夜針時間要準,otherwise會影響到36小時後的取卵手術。

今天取卵大日子到了!因太早,只可在ER辦入院手續和俾埋最後一筆費用$31000,只須5分鐘就搞掂,跟住返去5K等。因我跟私家隊,而每天瑪麗醫院做2個私家case+1個公家case。姑娘先叫我和另一個私家case的patient。準時0730就有姑娘幫我插針嘴,姑娘仲叫我揀埋午餐(因做完手術要4小時後才可出院)。0800就到6樓私家病房休息(5樓是公家病房)。To my surprise, private ward 環境唔錯!一間房兩個位,各有張one seat sofa、、衣櫃也有,仲有私家浴室所。而且今天安排我一個人一間房,老公可在房中柔閒等我。.........其實我仲想講係,我冇留意俾嗰筆錢係包埋一日二等房及醫生巡房費 (約三千多元),公家只係$100多,其實呢方面公私家我也不介意,不過你唔可以又公家又私家,(講笑咁講 : 公私不分咩!)
      



姑娘好有禮貌,好友善,好好傾,又幫我換衫,好準時提我打「肌肉鬆弛針」前5分鐘清尿,好準時打「肌肉鬆弛針」和其他我也忘記是什麼藥力的針,唔洗5分鐘我就暈酡酡,但仍好清醒的。準時0900推我返去5樓lab做手術,過程一啲都唔痛,反而因家後可能藥力過了有些微痛,就好似有時我哋好快飲多水,「小掩」有些微痛咁。

大約下午2:00Dr.Ng巡房,佢話只取了4粒蛋,當時有些唔明,前几天照見到6粒,點解取得4粒呢?!Anyway,我亦費事問啦。Dr. Ng說要等3天後才知有冇成功胚胎去做PGD,他說4粒是最底限數,(好彩的話)預計只得1-2胚胎可放,suggest我哋考慮雪胚胎,三個月後再取多次卵,儲多啲先一次過做PGD,我心一沉,又要再等多几個月.....what about越取越少?my blog friendssss,若你不是在QMH睇,可否替我問問你的醫生,just to get a second opioion。老公話「博一博」,就算得一個胚胎都放,to get it over with 啦!生育事件已困擾了我倆3年了,除非一個胚胎都冇,if I were that unlucky, what more can I say!!!!

coming Wednesday就知我往後生命怎樣走............

沒有留言:

發佈留言