3/29/2011

終於安排取卵


上星期六超聲照後得三粒卵泡有點驚,好失望!驚唔夠蛋做PGD的過程中排除。Dr Ng叫我打多幾天,等可以多卵泡,四天後果然多了一半,不過醫生說再打多兩三天,等egg大。原求醫生跟本就plan要打14日針(當然有些人反應好就七八日就可取卵),當時我先知前幾天自己失望!唉!

有朋友話我有6粒算唔錯,有些人有十幾粒,但可能只係「空泡」,冇用的,Dr Ng都有講要取了卵泡先知有冇卵,所以取卵後都要一兩天先知有冇胎放.....唉,這幾星期開始IVF後,時間都不再是自己控制.....「是身體控制」!

Dr Ng話取卵後再決定下一步,如果今次唔夠egg(最少4粒)做PGD,可以雪胚胎,寧願等下個月再取多次卵(但又要等多兩三個月,因不可望即再刺激卵巢),儲多啲先做(咁就硬係收多次錢。Dr Ng說淨做IVF一粒都得,他預計PGD過程得70%的胚胎是「靚」做embryo transfer! 當然醫生咁做都係希望成功率高。

天啊!能否給我一個機會!

沒有留言:

發佈留言