3/15/2011

開始打針刺激卵巢

若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22417

3天前開始打針刺激卵巢,好多姊妹話我知會發脾氣,我唔覺,可能我一向都冇時冇刻發老脾!哈哈哈哈!

原來支針好幼好短,feel like針炙,瑪麗醫院姑娘話有肚腩係唔痛嘅!因為原來打針打落 fatty tissue係唔痛....怪唔得細個打針屁股。好易打,支針有晒每次要打份量,第一次姑娘教我,幫我自己打針,不過好彩老公幫我打,因我見到支針有D手軟。姑娘仲mark低每盒邊日打幾多份量,俾張紙 record每次份量,一定唔錯,因我做PGD,要多d蛋好d,所以第一二天dose比較重,仍用噴鼻藥去防egg過早排出

     

瑪利醫院姑娘仲送給一個好 "maternal"袋,仲叫我第日咁樣同BB影腳仔...comforting

第3天......前2天在家休息,今天一早到BU教課,可能教課時用咗些力,don't know it's really the reason or not....有些血絲,夜晚回家休息就冇血絲啦.....anyone out there can tell me why? 打針有什麽生理反應?I called QM, 但他們往往隔天先覆

沒有留言:

發佈留言