1/29/2011

2011新年裝飾~蘭花

咁多年新年都係臨急臨忙辦新年裝飾.....有人話working woman就是這樣.....今年2011新年休演後多咗好多時間去享受生活.....做吓家庭主婦做嘅嘢....昨天大掃除掃到我全身肌肉痛到盡!!

今天去搜羅些新年裝飾,第一次買蘭花做新年裝飾,我覺得好靚。往年只係年三十晚到花市買水仙、桃花、吉回家.....今年諗住唔放桃花,換上蘭花!有時間在外搜羅些年花嘅感覺唔錯.....咁多年只有theatre生活,係時候享受另一種生活了,當然theatre life我是不會放棄.....I mean要學懂平衡生活!

我今天買了這盤蘭花,是我第一盤蘭花做年花....$260都唔算貴吧....唔太識行情

沒有留言:

發佈留言