8/23/2010

我已屬慣性小產


看了不少有關小產文章,Dr. Patrick Chan也說我已屬慣性小產,本來我只驚地中海貧血症這問題,我也驚胎兒都沒有心跳。我兩次懷孕checked到bb有嚴重地中海貧血症(第一次&第三次),要人工流產,另三次懷孕胎兒沒有心跳,每次都過不了三個月!好難受的過程,又要同自己講「希望在明天」,但「今天令人失望又失望」!
檢查也做過,看看是否有一些特別的原因令我小產,檢查過抗體、遺傳基因,什麼隱性病:隱性糖尿、隱性甲狀腺病、紅斑狼瘡.......等等,checked過無事!子宮正常,checked過無事。只是LUCK!



上次懷孕,Dr. Chan已開始叫我服用亞士匹靈+葉酸,令慣性小產孕婦成功率增加.....but I failed again.....找到原因仲好,知道衰咩,現在衰咩都唔知!我好想講多次《小鳥》裡面嘅台詞:「揾到原因就醫得返,不過揾唔到!」..........「你估我出面咁多年真係蠢到連醫生都唔睇咩!外科、內科、專科、神經、心理,針炙、巫術全部睇過晒,佢建議我亦都試過晒,冇用。」......

我好想喊,但我的眼淚流乾了!流乾了嗎?何時可以停?何時能讓我笑?


 

沒有留言:

發佈留言