7/27/2010

我最想重遊的地方:馬爾代夫 Maldives

我最想重遊的地方:馬爾代夫 Maldives........

未去過馬爾代夫的人是不會相信:「海水是那麼清啊!」我可以大聲說係係係係係好清!有時有些陽光海灘的照片會騙人,但馬爾代夫映到的海灘、海景照片就一定真!因為Maldives算是地球買少見少的未受污染地方。每個島只有一間酒店或度假村,人間天堂 is not kidding呀!有時你去峇里島、沙巴、布吉、甚至沖繩,你要見到海水清到似透明的需再乘船去僻靜些的島嶼,酒店外的沙灘點都唔會「清到咁」,但馬爾代夫就是一行出房間的沙灘及海水就是清清清:清靜及清晰!我知道海潚 2004 tsunami後,不少島嶼被毀,但時至今天,馬爾代夫政府開多了不少島嶼,我諗比以前更好!

2000 @ Paradise Island Resort Maldives
 


....我第一次到馬爾代夫是1998年,和丈夫(當時仍是男友)第一次「遠征」旅行,因為見到朋友照片!當時入住 Kurumba Maldives ,當時跟星晨旅行團,有些後恢,根本不須導遊的。不過跟團的錢比package的平,但現在好多馬爾代夫度假村package都有 candle light dinner或 message 或 spa送,所以my blog friendssss,你可衡量。

1988 @ Kurumba Maldives
 我第二次到馬爾代夫是2000年,和丈夫honeymoon,當時入住 Paradise Island Resort,今年12月是我倆結婚十週年,真想重遊!不過,若上天能給我一次成功懷孕誕下健康BB的經驗,這比任何結婚十週年禮物更可貴!

兩間度假村都OK,但 my blog friendssss,現在有 websites,你唔同酒店網頁睇睇先下決定住邊間都未遲,buttttttt好難揀,因為間間都咁靚,個個海灘都又清又有靚珊瑚睇。呢個網頁介紹馬爾代夫唔錯:http://www.mle.com.tw/
 
絕對唔係泳池,個 beach 喺我們房間直行20步就到!仲要游 200-300米啲水位都仲到 kneecap咁上下,但再出啲就係水底懸崖,立即會好深好深水。5天團,天天 snorkeling都唔悶!
在Maldives海灘游水就好似喺魚缸游水一樣,魚魚多.....
好彩仲有 baby shark及 baby eagle ray見到,不過呢啲「成年 shark 及 eagle ray」就只係酒店在pool養給我們這些只敢 snorkeling不敢 diving的人觀看。
Paradise Island resort的水中房間及泳池
我們亦到了首都 Male玩,其實無嘢玩,周圍 sight seeing,但無咩 sight!我們用了兩三小時都無就行哂Male要行的景點!.....Wooooo呢啲十年前了,we were so young!
 
我們也有joined Island hopping看看其他島.....馬爾代夫一漁村...
日落,給人一種「落幕」的感覺,但我覺得與自己愛的人一起在海邊看看日落是多麼美的事,我會覺得「受保護」!
寫呢篇blog真係覺得有digital camera好好多,以前用菲林怕花錢,好多snapshot都無影,現在映幾多都得,即時又可睇張相映得好唔好,映完回港先慢慢揀.....

仲有,十年前,酒店都不是間間有website,只有信旅行社,現在,你可在家在不同 website了解清楚先去問旅行社.....多「自主」啊!


沒有留言:

發佈留言