7/23/2010

2009同老爺奶奶去北海道玩 Hokkaido (2)

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有
上篇blog講北海道的登別、富良野,5天旅行團景點還有札榥、函館、小樽.... 去我facebook睇更多北海道照片

小樽運河....其實同大埔條河差唔多....不過周圍景靚好多,聽講冬天夜景靚好多!

小樽街頭...景點就係那間好大好大音樂盒店,不過小樽街頭有些舊式建築,幾有feel架!我在小樽音樂盒店瘋狂掃了好幾個!
在小樽旅遊區街頭見到不少日式拉車!老爺話香港啲拉車都係「三年零八個月」嗰陣傳入香港,之前香港無拉車架!佢唔講我都唔知!
夢藏人一定要去,店內什麼也是¥1000 (around HK$80),有型飾物,帽,衫......好「底」行! 
指定景點:電視塔
地鐵,地鐵有好多商店、食肆、好乾淨廁所
 
札榥狸小路
札榥夜市
太夜到札榥,無得shopping,都去食拉麵,老公疼意食拉麵!橫丁拉麵街...actually it's only a lane....好乾淨嘅厨房!點解可以咁乾淨?!
日本酒店房內的雪櫃飲品不同其他,你一在雪櫃攞就自動計錢,你唔可飲咗之後,買返去「補給」。酒店房雪櫃
坐咗34個鐘車程去到函館嘅明治館,紅專牆倉庫,若天氣好些,個景會更靚!
札榥Dinner
又坐車坐到嘔到洞爺湖,天氣不好,享受不到其美景

又坐車到民族村
坐車到了熊牧場



昭和新山看valcano…..

牧場 nearby ~lunch

函館温泉酒店
北海道5天團玩得好開心,係坐車時間太多,星晨旅行社安排用餐未算差,但亦不好吃。我一定下次自遊行再去過!........同老公旅行就旅得多,第一次同老爺奶奶去旅行。好開心,我以為照顧倆老會好辛苦,一點也唔辛苦呀!仲有機會談心,get to know 我老爺奶奶 better!希望以後都可以和他們去多啲旅行,讓我做個好新抱,哈哈!

related blog

沒有留言:

發佈留言