7/19/2010

海南島 海口、三亞遊


旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

寫了幾篇「旅遊篇」blog都是陽光海灘,大家一定估到我和丈夫係好鍾意去呢種地方玩,突然又想同大家分享我們去海南島的經歷.....下一篇「旅遊篇」blog,我諗我會寫Maldives馬爾代夫 (暫時我和丈夫同樣都是最喜歡的地方)!

第一次到海南島是2008年聖誕,我們揀了U magazine介紹的海南島三亞愛琴海康年度假酒店,酒店本係好正!但遇上寒流........我以為海南島無冬天,其實有,那年聖誕仲有寒流,得十零度,落唔到水游之餘又無太陽,唯有無得只有周圍逛逛、睇書、影相、曬白天!但此行也高興!

三亞亞龍灣清靜些,第二次再到海南島是2009年6月,揀了海南島另一邊海口,啲人話海口繁榮啲.....我揀了旅遊書介紹的海南皇冠濱海溫泉酒店,我諗就單又寒流都可以浸溫泉。此行很不好!海水差、露天溫泉唔開、房間差、景差、室內溫泉的溫泉水唔熱.......後文再講.....

遇上寒流的海南島聖誕!2008 (去我facebook看更多海南島三亞照片) 
出發時滿懷希望陽光海灘,點知遇上寒流....游冬泳都嫌凍!

三亞愛琴海康年度假酒店是不錯酒店,建築外貌好似希臘,服務不算professional但仍可接受。我們聖誕去,除我倆是香港人,其他就是西人,台灣人、日本及韓國人....當然想....父母與子女到此酒店是不錯選擇,孩子跟不同國籍的孩子玩,練吓交流又可練吓膽量.......
  
遇上寒流是無奈,其實有邊個想旅行遇上 bad weather?!........我以為海南島無冬天,其實有,那年聖誕仲有寒流,得十零度,落唔到水游之餘又無太陽,唯有無得只有周圍逛逛、睇書、影相、曬白天!
   
雖如此,因酒店環境好,亦令我們寫意輕鬆。酒店房幾靚,我住G/F一踏出露台就能落水!仲有個私人巨型jacuzzi(按摩浴缸)在露台...好private!
   
   

  
酒店泳池好大,夜景都好靚,但下雨 spoiled everything
   
三亞或海口 resort的海灘比起東南亞 resort beach真是比下去,沙不幼,海水同香港差不多.....仲有啲黃!
 

海口海南皇冠濱海溫泉酒店 -2009年6月 (去我facebook看更多海南島海口照片)
我 strongly recommend 大家不要選擇這間酒店!設備舊、海水黃、沙不幼、旅行書映到好靚的露天溫泉唔開(我懷疑長期唔開)、開了一個半露天式溫泉,啲人骯髒到不泡也吧!房間質素差、地板舊、環境景差、室內溫泉要另加錢,要¥128左右的,一啲唔 "user friendly",入到溫泉,溫泉水唔熱!!救命!!!服務不算差但barely可接受.....唯一好是中餐好食、刀削麵好食!
   
   
海口海南皇冠濱海溫泉酒店的resort beach不合格,沙不幼,海水黃色!
我堂妹說海南島文華是 very ok.....well....我去其他地方先啦!
兩次去海南島,第一次是2008聖誕,當時已第3次懷孕,當時未知,回港就知。3月驗到BB又是嚴重地中海貧血症,同上次一樣,又要流產.......6月再去海南島的心情 totally upside down....仲遇上唔好酒店!所以老公跟我「補賞」,唔去南去北!去北海道!Gosh!!! I love Hikkadao!下一篇blog同大家分享北海道遊!

心碎,但以笑面對!突然又想起陳文剛填詞的一首歌,Frankie Ho曲.....我在「一個人在唱歌」的 finale  《沒有孤單》


孤單,昨日不可返,
當日欠笑顏,怨恨太平凡, 
沒有孤單,結伴闖美麗劇壇, 
縱是北風吹不散,朝朝晚晚, 
誰孤單,我共你闖關, 
倘若有困難,也願意捱殘 
面對高山,有淚不再是亂彈, 
那懼路太彎,當它發展空間, 
創作特別難,卻勇闖劇壇, 
讓我創極限,為一點讚歎誰人還孤單,
腦裡盡是煩,用笑去歌頌危難, 
是我太浪漫,願薪火四散, 
清風,去後會復還, 
星光多耀眼,鮮花遍開滿山, 
沒有孤單,快樂充滿在面顏, 
身在這港灣,縱使有千種變幻, 
那怕月夜殘,某處星燦爛, 
風雨早見慣時光今晚請變慢。

沒有留言:

發佈留言