4/06/2012

排演街show《創出香港神話2~濟公傳奇之人不可以貌相》

街show《創出香港神話2~濟公傳奇之人不可以貌相》​今天開始排戲啦!呢個星期忙過不停,其實我係無份演,只係做監製,但有時要代​NA演員排。But I still enjoy very much!代完人排戲、排舞,又負責coach演員唱歌,仲要幫手執整props 和 costume…...所​以其實我係打雜!哈哈哈.....其實我好想幫助老公多d瑣碎雜務,令他排戲舒舒服服。好彩行政工作有我同事Ah Wing幫手。
當天排舞,有一位演員家中突然有事,要遲d返,我就代她排住舞先,原來轉巾幾好玩。好彩那演員回來後,好快就pick up到。


今年社區文化大使演街show的一班演員好好玩,每天排戲都笑呵呵!
轉個頭,我又要幫手整costume…...所​以其實我係打雜!老實講,未搞團前,針黹縫紉我一定做不掂,搞團後,逼住要做,做下做下,就慣了。

By the way,呢個街show免費的,15/4/2012 開始到各區露天場地巡迴表演,免費入場。看詳情,到 www.dramagallery.com

沒有留言:

發佈留言