1/29/2010

峇里島2010 Conrad resort (2)


若此blog未能顯示相片,請clickhttp://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22273

去陽光海灘,酒店質數好緊要,出發前睇書、上網、實在太多選擇,我就從心直覺邊間就邊間。我都無揀錯。......個泳池好大,仲有圍住酒店的「護城河」!後邊那座是我們的房間。如果入住地下,一跳就落水!


Conrad Bali 泳池! 更多Bali Conrad相,去我facebook
 
  

  
泳池兩邊尾尾是 kid's Club....仲有軟沙,好似人造海灘
後邊就是我們的房間,好大好靚
個beach都ok,但我覺得海水唔太清,又無嘢睇,浮潛無point,所以我哋在酒店泳池躺躺、曬太陽、游游.....4日3夜我哋都曬到燶
   


  

  
我哋dinner都是出去,有個新開專為遊客而設 大centre,裡面有 shopping centres, 餐廳....仲有 Sogo!!! 哈哈!好安全,又乾淨!
      
印尼沙哆!係幾好味!....我係無喺印尼食印尼炒飯,但我係香港有印尼炒飯!

some more on 峇里島2010 Conrad resort (1)







沒有留言:

發佈留言