1/30/2010

峇里島2010 Conrad resort (1)

若此blog未能顯示相片,請click http://blog.yahoo.com/_THUSCBGU2K7XGKIFCR4YGRBIDY/articles/22274


排<山村老師>第二天,知道我第四次懷孕的BB心跳停咗,我和丈夫好無奈....世事真不是我們能 control!流產後休息了幾天繼續排<山村老師>,心情極壞,but show must go on....亦多得whole company of <山村老師>的 support.....well, life goes on, good or bad....活著!完show後...我和丈夫去了Bali峇里島散心。醫生話過陽光海灘係令人開心.....well,係真!去我facebook睇更多峇里島嘅相

我哋搭 Cathy Pacific早機,香港出發大概4-5小時,我記得到酒店已是下午兩三點。在飛机上因我個位TV壞咗,upgraded咗我哋去business class!(呢啲係咪叫「生命補償」....U know當你失去一啲嘢,一定有另一啲嘢補, something or someone that will take its course.....不過呢種無情情upgrade的補償比我失去的,比不上呢。但生命是「整定」嘅. I buy that now. Anyway, back to our air flight..... Woooooooo!!! business class的椅係可以躺直!所以我哋瞓得好舒服就到!
到了酒店,securtiy唔錯,每次出入車都要check車底,睇吓有無bomb....可能係上次terrorist attack。you felt safe going into Conrad Bali,雖然酒店對面好「落後」,同酒店是一強烈對比。

  
一入到 Conrad,係一個旅遊世界....有禮貌職員serve 你,welcome drinks, cool towel,細心check in,complimentary spa....
  
View from reception,個泳池好大,仲有圍住酒店的「護城河」!
酒店設有shopping bag!!!!去游水裝嘢好好用!
our room is at the edge of floor...so we have a garden/poolside view & seaview at the same time......the room is huge & comfortable
 view from hotel balcony
 
 
去陽光海灘,酒店質數好緊要,出發前睇書、上網、實在太多選擇,我就從心直覺邊間就邊間。我都無揀錯。......個泳池好大,仲有圍住酒店的「護城河」!
後邊那座是我們的房間。如果入住地下,一跳就落水!
to be continued......

沒有留言:

發佈留言