11/13/2013

DG 黑箱劇場....no no no... should be 黑盒劇場

a humorous PO on Facebook by my hubby.........一名小學生問老師:「老師,咩叫「仆街」?」老師呆了,回答道:「你喺邊度聽番嚟㗎?」「呢排阿爸日日對住電視鬧嗰個鼻哥向上翹嘅男人!」老師聽了學生的回答後,展示了一個「原來如此」的表情,於是對學生說:「啊,這兩個字是那個男人的專有別名,不可隨便向其他人亂說這兩個字呀!知冇?」學生點過頭又問:「咁呢個鼻哥向上翹嘅男人係咪成日都仆街㗎,咪好痛囉?」「佢自己攞嚟嘅,唔怕㗎!佢次次仆嗰陣都有班人攞啲黑箱墊住佢㗎!」老師心中有火,邊說邊回想著前一晩那套極其難看的電視劇。好奇的學生消化著老師的教導慢慢走開!這時地中海校長把老師拉過一邊:「你有冇搞錯!咁教學生!俾人知道你就大件事,你知唔知會影響學校嘅聲譽!」「我覺得冇問題喎!」老師腦裡全是昨天那套爛透律師劇的爛透台辭。地中海仍不放過:「我知你好有正義感同關心社會,但係你可唔可以教學生一啲大路啲,冇危險性,或者永恆嘅道理好唔好!」老師一臉無奈的說:「我啱啱教嘅咪就係囉!嗰個男人係仆街,都幾永恆㗎!

除了開個玩笑,對黑箱作業的政府呀,協會呀,局呀,我仲可以點!!!!!
 

沒有留言:

發佈留言