3/09/2012

找到了最舒服高踭鞋墊

最近幾個戲,我都要穿四、五寸的高踭鞋,姊妹們一定明白穿高踭鞋雖然令女人靚好多,但同時間亦令女人痛好多.....最近我在Sasa找在了真係舒服的前sole高踭鞋墊....我試過係堅正!所以share with my blog friendsssss.....雖比較貴 $85/pair.....不過令對腳舒服又可以靚......呢d就係做女人生意,好易做!哈哈哈哈!


呢隻就是上文說們「舒服的前sole高踭鞋墊」.....不過唔係間間Sasa有售.....我在尖沙咀買到.....今天<反面情侶2>屯門入台,我要穿高踭鞋,試試屯門Sasa....都有得買!


貼士...呢隻鞋墊比較厚,若穿比自己鞋大半號的高踭鞋....simply it's comfortable!!!!!

沒有留言:

發佈留言