12/29/2012

my assistant is leaving!又要請人啦!

我的助手Ah Wing在劇場工作室做行政主任都快有兩年啦!大家合作得好好、好夾。可惜她寧願到台中過一些耕田生活.......what more can I say......又要再請人......朋友都說我花了不少心機調教她成為一個不錯的藝術行政人員,一兩年就離職,真慘!唉,冇法.....學Drama Gallery 董事局主席文潔華教授話齋"80後"(或說Generation Y)唔同,因為他們家景比較好,沒負擔,往往想做下又hea下....這是Y的生活方式.........無論如何,Ah Wing真的幫到我手,我和老公都可惜她離職,亦非常喜歡她......只希望下一個都能成為我的好助手!
我現正聘請行政主任,上工日期2013年1月下旬。有意者請下載http://www.dramagallery.com/adm/admofficerapp2013.pdf

沒有留言:

發佈留言