11/20/2010

結婚十周年蘇梅遊2010

旅遊最美好的......就是回憶......分享生活勝過獨自擁有

6年前2004的"小鳥蘇梅八人團"與6年後2010的"結婚十周年二人蘇梅遊"
攝於2010年Banyan Tree Samui 的 Reception area

10年前的2000年12月3日是我和余翰廷結婚,honeymoon揀了dreamland of coastline vacation:馬爾代夫,今年結婚十周年余翰廷應承我重遊Maldives,但十年後的我不同了,年青時去旅行是體驗大過享受,現在就享受+體驗同樣重要,我取了不少馬爾代夫比較好的resort資料參考,以前跟康泰星晨的平啲package,無須一萬元就可到馬爾代夫玩,好低!但他們揀的resort大眾化但不夠舒適,誰不知現在馬爾代夫比以前更貴,比較好些resort動不動接近二萬per person啊!仲要6日4夜即係只可在陽光海灘下hea 3天,最後一天其實在飛機上過夜!我想兩個人四萬幾五萬多元IVF也夠做,所以我放棄Maldives轉向蘇梅,因2004年亦到過蘇梅,當時剛完成<小鳥>首演的演出,成班company又好融洽,拉大隊去蘇梅玩,真係幾好玩,陳文剛像導遊般照顧我們,安排好節目,基本上我和老公「冇帶個腦上機」跟陳文剛何敏儀Jenus帶去邊就去邊,好爽!同行的小強(簡立強)、鄭國偉Matthew陳文剛何敏儀Jenus盧智燊Edmond又好玩…..一齊潛水、夜晚一班人玩低能games、一齊清咗Boots貨架……總之那次有著sweet memories啦!當然6年後大家有更忙工作,要再夾到時間一齊旅行難過Full House
6年前2004的"小鳥--蘇梅八人團"..........帶回很多記憶啊!
我轉向蘇梅後就可以住豪啲嘅resort都覺得值。老實講,我和老公係非常喜歡sun & sea嘅旅行,所以時常留意唔同地方唔同resort,揀resort一定要好,因為stay喺酒店時間較多,唔同sight-seeing & shopping嘅旅行。我又想試試一些出名「隱世」嘅resort如Club Med、W retreat、Six senses、Banyan Tree等等,世事又真係「轎到有冇咁轎」,U-magazine介紹蘇梅新開幕嘅Banyan Tree Samui,我見介紹有私家infinity pool又係好似上次我去 沙巴Bungas Raya 的山上小屋,我覺得好吸引就訂咗一萬鬆啲蚊嘅Garden pool view villa 的5天4晚package了。現在仲有直航機飛蘇梅,6年前要到曼谷轉機,不過我就寧願轉機,因直航機飛到蘇梅已8:00pm,花了第一天嘅行程,轉機雖然晨咁早上機,但下午到步仲夠陽光俾你立即跳落水……我記得上次<小鳥--蘇梅團>到步後大家慢慢食完pizza仲可以跳落Chewang Beach游一輪。

未開始分享我在2010蘇梅遊前,我想與大家分享選擇旅行社點滴。每次買package旅行一定quote唔同旅行社價錢,我在這方面好肯試唔同旅行社,這樣才有得比較。我以為package啫,乜嘢旅行社有分别咩? 今次經驗後我先學懂「係有分别的」! 事源係我原本想訂Ocean View Pool Villa 或Hillcrest Pool Villa(呢兩種villa價錢唔差太多,但Hillcrest個view真係十萬個值(行程第4日我們由Garden view Pool Villa轉房到Hillcrest Pool Villa….因我complain後,酒店upgrade我們的,在
Day4行程再說吧)

我今次問了好多間旅行社,康泰是做 Banyan Tree Samui
的package最平仲送一餐in-villa BBQ及90分鐘message。那位「沙田康泰仔」說Garden view pool villa一定有房因公司買有quota,其他高啲grade就唔知有冇房,又說11月是蘇梅high season好難book房 (當然我到步後先知道房間唔full) ,佢仲話Ocean view房要加多三、四千per person,話好貴,其實又關佢咩事,我稔要住Banyan Tree高山啲地段都係要些budget啦。可能康泰急放手上Garden Villa,所以好想我book啦…..anyway…. 我只想說我以前幫襯過專業旅運、Jetours......一些專做package旅行社,佢哋book嘅(同grade計)房係位置好啲,如果my blog friends你想住Banyan Tree Samui的Garden Villa千奇唔好揀F11房(其他同級房的位置都ok),雖然我和老公一入房都被美麗房間、山林環境、私人pool吸引住,但F11前方是草地,最初以為ok,但第三天竟有人行過,變了no privacy,我不滿投訴後酒店upgrade我們到Hillcrest Pool Villa G10房。所以我和老公在第4天入住了,簡直開心到飛起,除咗私人infinity pool外仲有Jacuzzi,可以在房中玩「三温暖」啊!一入房被高居臨下面對大海,望住V-shape vally,爽爽山風,「正到暈」!强烈建議一生一定要豪住一次!
 
我們在最初3天入住的Garden view pool Villa
我們在最初3天入住的Garden view pool Villa
我們在第4天入住的Hillcrest Pool Villa
我們在第4天入住的Hillcrest Pool Villa
陽光海灘渡假最慘係落雨,我今次就遇上落雨蘇梅,原想陽光下享受大自然氣息+晚上燭光晚餐享受浪漫氣氛去慶祝我倆的結婚十周年。但每朝有陽光幾個鐘到中午就下大雨甚至雷雨,激到我爆炸,唯有早上游水曬太陽,下午去spa,幸好我計劃到海邊的candlelight dinner、放孔明燈時無落雨,沒有spoiled my holiday too much。但未能在無限陽光下hea真係有啲失望。總之今次<結婚十周年蘇梅遊>由“陽光海灘”變成“小小陽光+Spa”有點失色。Overall我都能享受到planned的行程,只是預計Day 3到龜島的行程因落兩改做spa…. otherwise 在Banyan Tree渡假數天係好relaxing的!我真覺得好值得與my blog friends分享。

我的2010蘇梅島行程:
Day1:晚到蘇梅Check-in後到Banyan Tree內的Suffron吃泰菜(我唔食辣都覺好味) ,回villa探索及游夜水

Day 2:在酒店內的The Edge吃自助早餐,上午太陽超好,立即周圍影相、沙灘曬太陽、游水 ,到中午下大雨回 Garden View Pool Villa呆坐,好彩一早made appointment 到酒店的 Rain Forest做酒店送的Spa 及Balinese Message 不影響我!哈哈……不過下著雨總感覺不爽!晚上享受酒店送的in-villa BBQ,再出Chewang逛夜街,像Big Spender般買了兩大袋Boots的hand cream都不用2000B(總之每支香香的handcream不用HK$19)


Day 3:原本到龜島浮潛因下雨取消,所以吃過早餐就在酒店library看看書,再回小屋hea,老公繼續看書,我看著雨景停頓思想(在香港「停頓思想」是一種luxury啊)。下午到Chewang比較出名的Eranda Herbal Spa按摩,到步後才認得6年前與陳文剛一眾人都是幫襯這間spa。傍晚停了雨,沒有破壞到Eat Sense海邊燭光晚餐,仲有放孔明燈(今個 trip至愛嘅活動),當然我和丈夫的生個健康bb的心願一一寫在5盞孔明燈上。這天我最悠閒吧!

Day 4:突然超好陽光,又轉到超級好好好好的Hillcrest pool Villa,全日在屋裡曬太陽、游水,亦到酒店內的The Sands吃午餐,但四點多又下雷雨!激死!不過上午一曬一不留神就曬到皮膚紅了。傍晚好彩停雨,沒破壞到Six Senses Hideaway的Dining on the Rock吃燭光晚餐。本想吃完dinner後去Chewang逛街shopping及到My Friends Holiday 按腳,但是這餐燭光晚餐吃了4小時,回到Chewang太夜想逛街,想試試泰式地道按摩的店舖都差不多關門,索性回這靚靚小屋享受山中夜景。這天超高級享受吧!

Dining on the Rock吃燭光晚餐

Day 5:本想再在私人泳池游游水Jacuzzi才check-out,唉!一擘大眼就是雨雨雨雨雨,唯有慢吃早餐,早點到機場吧!


my other articles on2010 Samui tour 

沒有留言:

發佈留言